חדשות בארץ

מטה נתניהו: "יוזמת הנשיאות של סער – ספין; הוא מיישר קו עם השמאל"

בתגובה להצעתו של גדעון סער למנות את ראש הממשלה לנשיא המדינה, נמסר ממטה הפריימריז של נתניהו כי "סער התיישר עם הקו של התקשורת והשמאל". שרת התרבות מירי רגב: "סער הפך לכלי בידי השמאל"

סער ונתניהו (תמונות: הדס פרוש, פלאש 90)סער ונתניהו (תמונות: הדס פרוש, פלאש 90)
אא

במטה הבחירות המקדימות של ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיבו בצהריים (שלישי) על הצהרתו אמש של גדעון סער, לפיה אם ייבחר לראשות הליכוד – יפעל למנות את נתניהו לנשיא המדינה הבא. "הספין של גדעון סער מעיד, לצערנו, שהוא התיישר עם הקו של התקשורת והשמאל כדי לסלק את ראש הממשלה נתניהו מהנהגת המדינה", נאמר בהודעה שיצאה מהמטה. "זה לא הזמן לפילוג בליכוד, אלא לאחדות סביב ראש הממשלה נתניהו".

בתגובה למתקפה נגדו מצד מטה נתניהו, כתב סער בטוויטר: "אנו מצרים ומצטערים על התקפות מופרכות ובלתי ענייניות מצד קמפיין נתניהו. חברי הליכוד כבר מבינים שללא שינוי בהנהגת הליכוד – תקום אחרי הבחירות ממשלת שמאל. בחירה בי תביא לניצחון גדול לליכוד ולמחנה הלאומי".

מוקדם יותר היום, תקפה שרת התרבות מירי רגב את סער בחריפות, על רקע דבריו אמש. "זאת אמירה יהירה, מתנשאת, חוסר צניעות", אמרה בריאיון לרדיו גלי ישראל. "התביישתי בשבילו לשמוע את האמירה הזו. מעולם לא היה דבר כזה בליכוד, יש לנו מנהיג שהוא מנסה להדיח אותו בפועל. מה, הוא מנסה לתת פרס ניחומים? הוא עוד לא נבחר".

רגב האשימה, כי סער הפך ל"כלי בידי השמאל" הפועל להדיח את נתניהו: "סער משתמש בכלים ובהתבטאויות של דרך השמאל, שפוגע במנהיגים שלו. זה חצוף ומביך, ומראה שהוא נמצא במצוקה גדולה. הליכודניקים לא אוהבים שמנסים להדיח את המנהיג שלהם, ומישהו מתוך הבית מסייע לשמאל ולתקשורת להדיח מנהיג. אם היו פריימריז לרשימה, סער היה נדחק לעשירייה השנייה".

"אין ספק שהתקשורת מלטפת אותו, כי היא רוצה להפיל את נתניהו", הוסיפה רגב. "היא לא שואלת אותו שאלות קשות. אני רוצה לשאול אותו, מה הוא עשה בפסק הזמן שלו – האם הוא למד איך חותרים תחת מנהיג ומנסים להדיחו?".

כזכור, בכנס שערך אמש בנתניה, אמר סער: "אם אבחר לתפקיד יו"ר הליכוד, אפעל שראש הממשלה בנימין נתניהו ייבחר לתפקיד נשיא המדינה הבא, בבחירות שיתקיימו בעוד שנה וחצי, ויוכל להמשיך ולתרום מכישוריו הבין-לאומיים למעמדה של מדינת ישראל בעולם". הוא ציין, כי הוא מודע לכך ש"מן הסתם" יוזמתו לא תזכה ל"תגובה חיובית" בעת הזו, "אבל בזמן אמת אפעל כדי שכך יקרה".

יומיים לפתיחת קלפיות הפריימריז בליכוד, שני המתמודדים על ראשות המפלגה ממשיכים לחרוש את הארץ, בניסיון לשכנע את מתפקדי הליכוד להצביע עבורם. בעוד סער יגיע הערב לכנס בחירות בירושלים, נתניהו ימשיך בבליץ ההופעות של הימים האחרונים, וישתתף בכנסים בגדרה, אור יהודה, קרית מלאכי, קריית גת, אשדוד ובאר שבע.

(עודכן: 15:48)

תגיות:גדעון סערפריימריזמירי רגבבחירות 2020

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה