חדשות בארץ

השר ארדן הודיע על תמיכה בנתניהו בקרב על ראשות הליכוד

עם זאת, בסרטון שפרסם בחשבון הפייסבוק שלו הדגיש כי התמודדותו של ח"כ גדעון סער "ראויה ושומרת על הדמוקרטיה בתנועה", וכי "בשונה מקולות מסוימים שנשמעים, אני משוכנע שהיא מחזקת את הליכוד"

ארדן ונתניהו (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)ארדן ונתניהו (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

השר לביטחון הפנים גלעד ארדן הודיע הערב (שלישי) על תמיכתו בראש הממשלה בנימין נתניהו, בפריימריז לראשות הליכוד שיתקיימו ביום חמישי. עם זאת, בסרטון שפרסם בחשבון הפייסבוק שלו הדגיש כי התמודדותו של ח"כ גדעון סער "ראויה ושומרת על הדמוקרטיה בתנועה", וכי "בשונה מקולות מסוימים שנשמעים, אני משוכנע שהיא מחזקת את הליכוד".

זולת יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין, ארדן, שרואה עצמו מועמד לרשת את נתניהו לאחר תום כהונתו, היה מבין חברי הכנסת האחרונים של הליכוד שהעדיפו לשבת על הגדר ולא להכריע בקרב בין נתניהו לסער על הנהגת התנועה. בשבוע שעבר פורסם כי ארדן נפגש עם אדלשטיין על מנת לתאם עמדות. במהלך הפגישה,  כך לפי הפרסומים, אדלשטיין אמר כי לא יתמוך באף צד.

"ביום חמישי יתקיימו הבחירות לראשות הליכוד", אמר  ארדן בסרטון, "בחירות שעוררו את השטח והדגישו את היותנו התנועה הדמוקרטית בישראל. כחבר הקבינט הביטחוני, אני מכיר היטב את האתגרים האדירים מולם אנו ניצבים - האיום האיראני, בית הדין בהאג וארגוני הטרור המתעצמים.

"לכן, אחרי שהבאתי בחשבון את כל השיקולים, הגעתי למסקנה שראש הממשלה נתניהו הוא האדם המתאים ביותר להמשיך ולהוביל את הליכוד ואת המדינה. אני קורא לכולכם להצביע עבורו ביום חמישי הקרוב".

אתמול החליט בית הדין של הליכוד לבטל את הבחירות הפנימיות לרשימת המפלגה לכנסת ה-23. בכך, הפך בית הדין את החלטתו מסוף השבוע שביטלה את החלטת מרכז המפלגה להקפאת הרשימה לכנסת, שהתקבלה בקידומו של יו"ר הליכוד בנימין נתניהו. החלטה באה יממה לאחר עתירה שהגיש נתניהו לבית הדין של הליכוד, בה נטען כי ביטול הפריימריז לרשימה הוא "טוב לתנועה".

הפריימריז לראשות המפלגה ייערכו ב-26 בדצמבר. סער, שמתמודד מול נתניהו תחת הכותרת כי רק הוא יכול להגדיל את גוש הימין ולהקים ממשלה בעוד שנתניהו כשל בכך פעמיים, נתמך עד כה בידי שר העבודה והרווחה לשעבר חיים כץ והח"כים יואב קיש, שרן השכל, מיכל שיר ואתי עטייה.

תגיות:גלעד ארדןבחירות 2020הליכודבנימין נתניהופריימריז

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה