חדשות בארץ

נתניהו לאלמנתו של איציק וייס: "מותו זעזע את המדינה"

במכתב ששיגר לאלמנתו של האברך בן ה-31 שנפטר שלושה ימים לאחר מות בנו בן החצי שנה ממוות בעריסה, הביע ראש הממשלה את כאבו מהאסון הכפול של המשפחה הצעירה. נתניהו במכתב: "כששמעתי על פטירתם של ישראל ואיציק בסמיכות זמנים מצמררת, נזכרתי בביטוי התנ"כי 'וידום אהרן'. ישנם מאורעות קשים שהם מעבר לתפיסתם של בני אנוש, ואנו עומדים מולם בדומיה"

נתניהו (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)נתניהו (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו שיגר מכתב לאלמנתו של איציק וייס, האברך בן ה-31 שנפטר שלושה ימים לאחר מות בנו בן החצי שנה ממוות בעריסה, בו הביע את כאבו מהאסון הכפול של המשפחה הצעירה. "אני מבקש להביע את כאבי העמוק על פטירתם בלא עת של התינוק ישראל ז"ל, ושל הבעל-האב יצחק מאיר (איציק) ז"ל", כתב נתניהו לאלמנה, רותי, במכתב שהובא ב'בחדרי חרדים' ושנמסר לידי המשפחה הערב (שלישי). "הטרגדיה האישית והמשפחתית הכפולה זעזע את הציבור הרחב במדינה, שמשתתף באבלך הכבד".

לדברי ראש הממשלה, עת נודע לו על פטירתם של ישראל ואיציק "בסמיכות זמנים מצמררת", נזכר "בביטוי התנ"כי 'וידום אהרן'". לדבריו, "ישנם מאורעות קשים שהם מעבר לתפיסתם של בני אנוש, ואנו עומדים מולם בדומיה. זוהי שעה של צידוק הדין - שתיקה, אמונה, גבורת הרוח".

וייס ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)וייס ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)

הוא הוסיף וכתב כי "אין מזור על החיים הצעירים שנגדעו בעודם באיבם, ואני רק יכול לקוות שהשבר הנורא יתאחה בחלוף הזמן, השם נתן, השם לקח והשם שוב ייתן".

נתניהו חתם את מכתבו: "ראי נא את תנחומי הכנים גם להוריו של איציק - שמשון ואסתר, לאחיו ולאחיותיו, וכל קרוביכם. חזקי ואמצי ובילע המוות לנצח", והוסיף את הברכה: "המקום ינחם אתכם בתוך שאר אבלי ציון וירושלים ולא תוסיפו לדאבה עוד".

תגיות:איציק וייס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה