חדשות בארץ

נתניהו: "התקשורת והשמאל לא יחליטו בשבילנו"; סער: "יכולים לחולל שינוי"

ראש הממשלה בנימין נתניהו ויריבו הפוליטי גדעון סער זירזו את מתפקדי הליכוד לצאת ולהצביע בבחירות המקדימות לראשות המפלגה. סער, שהגיע להצביע בקלפי בתל אביב, אמר: "אנו יכולים לצאת לדרך חדשה, שתאפשר לנו להקים ממשלה חזקה ויציבה". נתניהו קרא לבוחרים לבחור בו: "ניצחון גדול בפריימריז זה ניצחון גדול בבחירות לכנסת"

מתפקדי הליכוד מגיעים להצביע בתל אביב (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)מתפקדי הליכוד מגיעים להצביע בתל אביב (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

חבר הכנסת גדעון סער הצביע הבוקר (חמישי) בבחירות המקדימות לראשות הליכוד. "היום הזה גורלי לליכוד, למחנה הלאומי ולמדינת ישראל", אמר בכניסה לקלפי בתל אביב, כשלצדו עומדת רעייתו גאולה אבן-סער. "אני מאמין שאנחנו יכולים לעשות שינוי, ולהביא בשורה חדשה שעם ישראל והציבור הרחב במדינת ישראל מחכים לה".

"אנחנו יכולים לנצח היום, לצאת לדרך חדשה שתאפשר לנו להקים ממשלה חזקה ויציבה ולאחד את עם ישראל", הוסיף סער. "אני קורא לחברי וחברות הליכוד, למרות מזג האוויר הלא פשוט בחוץ: צאו להצביע, אני מבקש את קולכם ואמונכם. אנחנו יכולים ביחד לחולל שינוי. אם נחולל אותו – נבטיח את הדרך שלנו. אם לא נחולל את השינוי, אנחנו עלולים להסתכן בממשלה של יריבינו הפוליטיים בעוד זמן קצר מאוד".

"אנחנו יכולים לעשות את זה. אני מרגיש בשטח התעוררות גדולה מאוד. אנשים מבינים שהיום צריך להיות שינוי, ובעזרת השם נעשה אותו", חתם סער את דבריו.

ראש הממשלה בנימין נתניהו פנה אף הוא ישירות למתפקדי הליכוד: "רק בגלל הרוח שלכם אנחנו נתגבר על הרוח. אל תתנו לתקשורת, אל תתנו לפייק סקרים, ואל תתנו גם לפייק הודעות להשפיע עליכם", אמר בסרטון שפרסם ברשת. "אני רוצה שתלכו עכשיו להצביע. אני הולך להצביע, ואני מבקש שתצביעו עבורי. נראה לתקשורת ולשמאל, שהם לא יחליטו בשבילנו. רק אתם תחליטו, רק אנחנו נחליט להמשיך את ההישגים הכבירים שהבאנו לישראל – בעזרתכם ובעזרת השם. ניצחון גדול בפריימריז זה ניצחון גדול בבחירות לכנסת".

קלפיות הפריימריז נפתחו בשעה 9:00. 116,048 מתפקדי המפלגה, שהם בעלי זכות הבחירה, יכריעו בין המשך מנהיגותו של נתניהו לאלטרנטיבה שמציב סער. ההצבעה ב- 106 הקלפיות, שנפרשו ברחבי הארץ, תסתיים בשעה 23:00.

עם פתיחת ההצבעה, טענו במטה סער כי התגלעו אי סדרים חמורים בקלפיות. ראש המטה של סער, חבר הכנסת יואב קיש, כתב בטוויטר כי "הייתה פתיחה אסורה להצבעות של חלק מהקלפיות לפני השעה 9. מה שמדאיג שיחד עם כך מנעו באותם קלפיות ממשקיפי גדעון סער להיכנס". קיש הוסיף כי שוחח עם מנכ"ל הליכוד, צורי סיסו, ולדבריו הועברה הנחיה מיידית להכניס את כל המשקיפים.

תגיות:גדעון סערפריימריזהליכודבחירות 2020

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה