חדשות בארץ

מסתמן: נתניהו ניצח את סער בפער משמעותי

מהתוצאות, שזורמות לחמ"ל המרכזי של הליכוד בכפר המכביה ברמת גן, עולה כי ראש הממשלה בנימין נתניהו ניצח את הבחירות המקדימות לראשות הליכוד בפער מובהק מול יריבו, גדעון סער

נתניהו וסער (תמונות: יוסי זליגר והדס פרוש, פלאש 90)נתניהו וסער (תמונות: יוסי זליגר והדס פרוש, פלאש 90)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו ניצח את הבחירות המקדימות לראשות הליכוד בפער משמעותי. כך מסתמן מהתוצאות, שזורמות בהדרגה לחמ"ל המרכזי של הליכוד בכפר המכביה ברמת גן מאז נסגרו הקלפיות אמש (חמישי) בשעה 23:00. על פי מדגם של מכון דיירקט פולס, נתניהו גבר על יריבו, גדעון סער, בפער של 71.52% מול 28.48%. שיעור ההצבעה הסופי בפריימריז עמד על 49.3%.

התוצאות הסופיות צפויות להיות מוכרזות לפנות בוקר. נכון לשעה זו, התברר כי נתניהו ניצח בפערים מוחצים באזורי הפריפריה ובהתיישבות ביהודה ושומרון – בין היתר באשקלון, אשדוד, שדרות, ירוחם, דימונה, אור עקיבא, קריית מלאכי, מעלות, עפולה, קריית גת, טבריה, רמלה, בית אל, אלקנה, אריאל וקריית ארבע. ראש הממשלה רשם נצחונות גם בירושלים, חיפה, עכו ויוקנעם. סער זכה לנצחונות בשוהם, ג'וליס ודלית אל-כרמל.

זמן קצר לאחר סגירת הקלפיות, כתב סער בחשבון הטוויטר שלו: "תודה לחברים, למתנדבים, למצביעים הרבים. לכל מי שמאמין בדרך אליה יצאנו. גיליתם אמונה, אומץ לב ונחישות. אני אוהב אתכם וגאה בכם!".

לאחר חצות כתב נתניהו בטוויטר: "ניצחון ענק! תודה לחברות וחברי הליכוד על האמון, התמיכה והאהבה. בעזרת השם ובעזרתכם, אני אוביל את הליכוד לניצחון גדול בבחירות הקרובות, ונמשיך להוביל את מדינת ישראל להישגים חסרי תקדים". יועצו של ראש הממשלה, יונתן אוריך, כתב: "נתניהו מוכן" – עקיצה ברורה לעברו של סער, שהכריז בתחילת אוקטובר על רצונו בהתמודדות מול נתניהו כשכתב בטוויטר "אני מוכן".

(עודכן: 00:28)

תגיות:גדעון סערפריימריזהליכודבחירות 2020

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה