חדשות בארץ

"גורם נזק": זעם בישראל ביתנו על ’סרטון הטהרה’ של ח"כ קושניר

בישראל ביתנו אמרו כי הסרטון "גרם נזק", ומקורביו של קושניר המליצו לו להוריד את הסרטון מחשבון הטוויטר שלו, אולם זה טרם יצא לפועל. גפני: "לא הדת אכפת לו ולא המדינה. את איווט מעניין רק ליברמן"

קושניר (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)קושניר (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

בישראל ביתנו זועמים על חבר הכנסת אלכס קושניר לאחר שפרסם על דעתו, בלא שיידע בכך את מטה המפלגה, סרטון שנוי-במחלוקת נגד ציבור שומרי המצוות, בו הואשמה מערכת הבריאות הציבורית בסבסוד בדיקות נידה לנשים החפצות בכך, לטענתו, על חשבון התקציב שמיועד למימון חיסונים. בישראל ביתנו אמרו כי הסרטון "גרם נזק", ומקורביו של קושניר המליצו לו להוריד את הסרטון מחשבון הטוויטר שלו, אולם זה טרם יצא לפועל.

"רציתי להעלות בעיה מסוימת, שלא רק אני מדבר עליה. אולי הדוגמה הייתה מיותרת, לא רציתי לפגוע באף אחד", אמר הבוקר (רביעי) קושניר בראיון לכאן ב', וקבל על חוסר ההבחנה שנעשה, לדבריו, בין שירותי הבריאות לשירותי הדת, ותהה כיצד בסמכותו של רב להעניק הפניה רפואית. במענה לשאלה האם יסיר את הסרטון, אמר קושניר כי ישקול זאת רק אם המפלגות החרדיות "ימחקו את סרטוני ההסתה שלהם".

בליכוד מיהרו לגנות את הסרטון "המסית נגד קבוצות", אשר לדבריהם פוגע ב"חוסן החברה הישראלית". בהודעה שפרסם מטה דוברי הרוסית בליכוד נאמר כי "אנו מגנים את האמירות האחרונות של חברי הכנסת ממפלגת ישראל ביתנו, ואת השימוש במדיניות ההסתה וההכפשות נגד קבוצות שונות בחברה הישראלית על מנת לקושש מנדטים נוספים". במטה הוסיפו כי בעקבות הסרטון בכוונתם להגיש תלונה לוועדת הבחירות ולוועדת האתיקה בכנסת.

יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני, הגיב לסרטון: "הדברים שאמר נגד ההלכה היהודית וההסתה הנלווית להם מזכירים משטרים אפלים, שעברנו אותם ונעבור גם טיפוסים כמו קושניר, שמנסה לרצות את הבוס שלו, שמנסה בכוח לסחוב את מערכת הבחירות לנושאי דת ומדינה. לא הדת אכפת לו ולא המדינה. את איווט מעניין רק ליברמן".

תגיות:ישראל ביתנואלכס קושנירבחירות 2020

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה