חדשות בארץ

חודש לאחר התאונה בכביש 443: אפרים רימל שוחרר מבית החולים

אפרים רימל, שאיבד את רעייתו ובתם התינוקת בתאונה הקטלנית בכביש 443, שוחרר מבית החולים שערי צדק בירושלים והועבר לשיקום בבית החולים שיבא. בנו איתי בן ה- 12 מאושפז עדיין ביחידה לטיפול נמרץ, עם פגיעת ראש קשה. אנא עשו חסד, והתפללו לרפואתו השלמה של איתי יעקב בן ציפורה

רימל ופרופ’ מרין (צילום: דוברות שערי צדק)רימל ופרופ’ מרין (צילום: דוברות שערי צדק)
אא

חודש לאחר התאונה הקשה בכביש 443, שגבתה את חייהן של אשתו ובתם התינוקת, שוחרר הבוקר (חמישי) אפרים רימל מהמרכז הרפואי שערי צדק בו היה מאושפז, והועבר לשיקום בבית החולים שיבא בתל השומר.

רימל הגיע לבית החולים במצב קשה עם פציעות רבות. הוא טופל ביחידת הטראומה, ביחידה לטיפול נמרץ ובמחלקה הכירורגית, ועבר מספר ניתוחים מורכבים שסייעו לשיפור במצבו. בנו איתי, בן 12, שנפצע באורח אנוש, מאושפז עדיין ביחידה לטיפול נמרץ, עם פגיעת ראש קשה ושיפור קל מאוד.

מנכ"ל שערי צדק, פרופ' עופר מרין, ליווה את אפרים בצאתו מבית החולים. "אנחנו מאוד נרגשים היום לראות אותך אחרי התהליך המאוד מורכב שעברת", אמר לו. "בטיפול בך היו מעורבים צוותים רבים ממחלקות רבות, שנרתמו כולם להחלמתך, וכולם היום שמחים לראות את ההתקדמות המדהימה שעשית. מהרגע הראשון ראינו את החוסן הנדיר שלך, שיותר חזק מהכל, ואנחנו בטוחים שאתה תתגבר על זה, ומאחלים לך, לאיתי ולכל המשפחה רפואה שלמה".

רימל הודה לצוותים הרפואיים על הטיפול שהעניקו לו ולבנו: "אני משאיר לכם את איתי להמשך הטיפול, ומתפלל שכמו שטיפלתם והצלחתם בטיפול בי – ככה נצליח עם איתי". בתקופה הקרובה ישוב אפרים לביקורת ולהמשך מעקב רפואי בשערי צדק.

בני משפחת רימל, תושבי היישוב נווה צוף שבחבל בנימין, נפגעו בתחילת החודש שעבר בתאונה הקטלנית, שהתרחשה בסמוך לצומת גבעת זאב. אם המשפחה ציפי רימל, בת 34, והבת נועם רחל, בת 3 שבועות, נהרגו. נהג הרכב הפוגע – טארק כורד, בן 18, תושב מזרח ירושלים – שוחרר אומנם למעצר בית, אך לפני כשבועיים נעצר שוב, לאחר שראיות חדשות העלו כי נהג במהירות של למעלה מ- 170 קמ"ש כשהתנגש ברכב המשפחה. במשטרה טוענים, כי המהירות המופרזת בה נסע נועדה לנסות את המכונית, אותה רכש מספר ימים קודם לכן. הוא צפוי לעמוד לדין בעבירה של המתה בקלות דעת, שהעונש עליה הוא 12 שנות מאסר.

תגיות:כביש 443תאונת דרכיםנווה צוף

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה