חדשות בארץ

תושב ערערה שנסחף בשיטפון – אותר ללא רוח חיים

כוחות ההצלה איתרו את גופתו של עלי אגבאריה, תושב ערערה, שנסחף בנחל סמוך לגבעת ניל"י. ערן הרנשטט, בן 72, נספה אמש לאחר שנסחף עם רכבו בהצפה בבנימינה

אילוסטרציה (צילום: Maor Kinsbursky/Flash90)אילוסטרציה (צילום: Maor Kinsbursky/Flash90)
אא

עלי אגבאריה, תושב ערערה בן 47, שנעדר מאז אתמול (ראשון) בשעות אחר הצהריים לאחר שנסחף עם רכבו בנחל תנינים, אותר הבוקר ללא רוח חיים. ערן הרנשטט, תושב בנימינה בן 72, נספה אמש לאחר שנסחף עם רכבו בהצפות ביישוב.

כוחות ההצלה, בסיוע מתנדבים, חידשו בשעות הבוקר המוקדמות את החיפושים אחר אגבאריה, שנסחף בשיטפון העז בנחל תנינים, כאשר ניסה לחצות את הנחל, סמוך לגבעת ניל"י. בנו של אגבאריה ואדם נוסף שהיה ברכב הצליחו להיחלץ מהנחל, ופונו לבית החולים הלל יפה בחדרה במצב קל, בעוד הוא מעד ונסחף במורד הואדי והקשר עמו אבד. הבוקר, כאמור, אותרה גופתו.

פראמדיקית מד"א, מאי דיין, סיפרה: "מיד כשהתקבל הדיווח במוקד 101 של מד"א על איתור הרכב במים, והגבר שלכוד מחוסר הכרה בסמוך אליו, הוזנק צוות אמבולנס למקום האירוע, אבל עקב תוואי השטח לא הייתה גישה לנחל עצמו. לאחר פעולות החילוץ, הגבר הוצא מהנחל והובא ברכב לחבירה איתנו, סמוך לרמת מנשה. הוא היה מחוסר הכרה וללא סימני חיים, ולאחר בדיקות רפואיות בניידת לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

הרנשטט, אב לשלושה, נסחף אמש עם רכבו בהצפות בבנימינה ונלכד בתוך מעבר תת-קרקעי. כוחות ההצלה, שהגיעו לזירה, חילצו את הרכב בסיוע טרקטורים. הרנשטט היה מחוסר הכרה, וצוות מד"א שהוזנק למקום נאלץ לקבוע את מותו.

פראמדיקית מד"א נטלי בנט וחובש רפואת חירום, אבי דהרי, סיפרו: "כשהגענו לרחוב חברנו לכוחות הכיבוי, שפעלו במשך זמן ממושך בעזרת טרקטורים ומנופים על מנת להוציא את הרכב שנלכד בקרקעית הנחל בתוך זרם המים החזק. לוחמי האש חילצו אלינו מתוך הרכב גבר כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ, ולאחר בדיקות רפואיות במקום לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

בבית העלמין ירקון בפתח תקווה הובאו אתמול למנוחות דין שושני וסתיו הררי, שני הצעירים בני 25 שטבעו בסוף השבוע במעלית שהוצפה בשכונת התקווה בתל אביב. כוחות ההצלה, שהוזעקו לבית ברחוב נדב בעיר, חילצו את השניים מהמעלית, שנתקעה בקומה מינוס 1, והתמלאה במים בשל הצפת החניון בבניין. מצבם הוגדר אנוש; הם פונו לבית החולים שיבא בתל השומר, תוך כדי פעולות החייאה, אולם הרופאים נאלצו לקבוע את מותם.

תגיות:שיטפונותנחל תניניםבנימינה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה