חדשות בארץ

זעזוע בירושלים: בת שנתיים יצאה מהמעון לבד, והסתובבה ברחוב. והיכן המטפלת?

כתב אישום חמור הוגש השבוע בבית משפט השלום בירושלים, כנגד מטפלת בפעוטון שהשאירה ילדה בת שנה ושמונה חודשים ללא השגחה, וגרמה לה לצאת ממתחם הפעוטון ולהסתובב לבדה ברחוב

אא

כתב אישום חמור הוגש השבוע בבית משפט השלום בירושלים, כנגד מטפלת בפעוטון שהשאירה ילדה בת שנה ושמונה חודשים ללא השגחה, וגרמה לה לצאת ממתחם הפעוטון ולהסתובב לבדה ברחוב. 

על פי הדיווחים באתר 'כל העיר - ירושלים', המטפלת בת ה-33 טיפלה בביתה ב-10 פעוטות, כשביום המדובר הוציאה את הפעוטות לגג של הבניין - שם הניחה מגלשות ושאר משחקים בהם העסיקה את הפעוטות. המטפלת הורתה לפעוטות להתחיל לעלות במדרגות שמובילות לגג, והם עלו בעצמם כשלפתע היא נזכרה שלא לקחה את הטלפון הנייד שלה איתה, וחזרה לפעוטון כדי לקחת אותו - בזמן שהפעוטות נשארו לבד. 

על פי כתב האישום, בשלב הזה ירדה הפעוטה במדרגות עד שהגיעה לדלת הכניסה לבניין, יצאה לרחוב והסתובבה לבדה ללא השגחה במשך 45 דקות (!) עד שזוהתה על ידי עובר אורח ששמע אותה בוכה.

עובר האורח טען כי שמע את בכייה מחוץ למשרדו שנמצא בסמוך לפעוטון, וכשמצא אותה החל לחפש בסביבה את הוריה. כשראה שאין סימן להורים באזור, התקשר למשטרה. חוקרי משטרה שהגיעו למקום צילמו את הפעוטה והחלו לעבור בין הבניינים כדי לנסות ולאתר את הוריה, וכעבור חצי שעה נוספת הציע אחד השכנים בבניין כי ייתכן ומדובר בילדה מהפעוטון של אותה מטפלת. 

 

תגיות:אחריותילדיםמטפלתזעזוע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה