מעניין

העץ הנדיב: יוזמה חמה במיוחד מטריפה את תושבי רעננה

יוזמה ברוכה ברעננה: "כשהחורף הגיע, היה איזה יום שיצאתי מהבית וקיבלתי ממש זבנג של רוח קרה. חשבתי לעצמי מה עושים האנשים שאין להם לאן לברוח מהקור הזה, וכשהתחלתי לאסוף מעילים - זה ממש צבר תאוצה"

אא

 יוזמה אחת, של בחורה אחת - יכולה להפוך עולמות: כששני קצלניק מרעננה התחילה לאסוף מעילים משומשים מבני משפחתה וחבריה - היא ידעה בדיוק מה היא הולכת לעשות בהם. "חלק מהמעילים חילקתי לאנשים כשהסתובבתי בתל אביב וברעננה, ואת מה שנשאר תליתי על עץ בשדרות רוטשילד בתל אביב, ועל עץ בפינת הרחובות בורוכוב ואחוזה", היא אומרת. 

הפרויקט מחמם הלב והגוף שלה, החל לפני כחודש - בדף מיוחד שפתחה ברשתות החברתיות בשם 'העץ הנדיב'. "כשהחורף הגיע, היה איזה יום שיצאתי מהבית וקיבלתי ממש זבנג של רוח קרה. חשבתי לעצמי מה עושים האנשים שאין להם לאן לברוח מהקור הזה, וכשהתחלתי לאסוף מעילים - זה ממש צבר תאוצה", היא משחזרת בראיון לאתר 'צומת השרון - רעננה'. 

לדבריה, אספה כמאה מעילים, כשכל אדם שביקשה ממנו - פנה לחבר או מכר שלו, ואסף גם מהם מעילים בגדלים וסגנונות שונים. 

כשהיוזמה התפרסמה, שני לא חשבה שהיא תהפוך לויראלית. "הרבה אנשים אהבו את הרעיון, וביקשו להעתיק אותו לעיר שלהם. כשחילקתי את המעילים לאנשים ברחוב, הם קודם כל שאלו כמה זה עולה. כשהסברתי להם שזה ללא תמורה - זה ממש נגע בהם. אני מאמינה שרק אנשים שהיו צריכים לקחו".

מה שלא נלקח מהעץ נאסף על ידה, כדי שאנשים לא ילבשו מעילים רטובים, ונכון לעכשיו בכוונתה להרחיב את הפעילות לערים נוספות בארץ. "אשים מעילים איפה שיבקשו ואיפה שיש צורך. אנשים יוכלו להגיע לשם ולאסוף את זה ישירות", היא מסכמת. 

תגיות:בגדיםיוזמהחורףמעשים טוביםתרומות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה