פעילות הידברות

לא קוראים עלונים בזמן התפילה – זו המודעה שזכתה בתחרות

תחרות הגרפיקאים חוזרת. צפו במודעה הזוכה, והצטרפו גם אתם לתחרות הבאה!

  • י"א טבת התש"פ
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

מודעות מגוונות ומעניינות הגיעו למערכת בנושא שמירה על קדושת בית הכנסת בכלל, והימנעות מקריאת עלונים בזמן התפילה בפרט. אך כמובן, רק מודעה אחת יכולה לזכות בפרס.

במקום הראשון זכתה המודעה של יראת אורן – אתה בוחר איך התפילה שלך נראית. בקווים פשוטים וברורים וללא צורך במילים מיותרות, המודעה מבליטה את ההבדל בין תפילה בריכוז מתוך הסידור, לבין קריאת עלונים בזמן התפילה – ולו גם יהיו עלוני הידברות...

תודה לכל המשתתפים בתחרות ששלחו מודעות: תודה לאודליה מחפוד על המודעה המרשימה "לא אלכה, דודי", ועל המודעה המעניינת "שוברים שגרה"; תודה לאיתי אפריאט על המודעה הברורה שבקשה "סגור את העלון ופתח שערי שמים"; תודה לרפאל טולדנו על המודעה שהזכירה לנו עד כמה קל לשקוע בקריאה של עלון מעניין ולהפסיד לגמרי את התפילה, ועל המודעה שהסבירה גם היא שסגירת העלון בתפילה פותחת שערי שמים; תודה למעיין אליס שמודעתה הזכירה לנו שיש הרבה שעות ביממה לקריאת עלונים, ולא חייבים לעשות זאת דווקא בזמן התפילה; תודה ליראת אורן, הזוכה במקום הראשון, גם על המודעה המיוחדת "זאת התורה לא תהא מוחלפת"; תודה לש"ד על המודעה שהזכירה לנו שקריאת עלונים בתפילה זה פשוט "לא מתאים"; תודה לשרה דדו שמודעתה הסבירה בבהירות שהידברות עם בורא עולם קודמת לעלון הידברות; תודה גם לניצוץ הפקות שהזכיר שהעונג של קריאת העלון יהיה גדול יותר לאחר התפילה.

 

תודה לכל הגרפיקאים והמעצבים שתרמו מכישרונם. וכעת – לתחרות הבאה:

אנחנו פוגשים במהלך חיינו אנשים רבים ומגוונים, שונים זה מזה ולעיתים קרובות שונים מאיתנו. אנחנו פוגשים אותם בלימודים או בעבודה, במכולת ובחדר המדרגות, בבית וברחוב. חלקם קרובים אלינו וחלקם אנשים זרים, אותם ככל הנראה נפגוש רק היום, ולא נראה אותם יותר.

איך אנחנו מתנהגים לאותם אנשים שנקרים בדרכנו? האם אנחנו מכבדים את הזולת, או שמא נוהגים בזלזול כלפי אנשים אחרים?

הבה נשתמש במדיה ובכלים הגרפיים כדי להזכיר לכולנו את גודל החשיבות של כבוד הזולת.

שלחו אלינו פרסומות ייחודיות ומוצלחות בנושא, וצוות השיפוט של אתר הידברות יחליט על הפרסומת הזוכה. המודעות הטובות ביותר יפורסמו באתר. בנוסף, מעצב/ת המודעה הזוכה יזכה ב-250 ₪ לרכישת סדנאות אינטרנטיות באתר "הקמפוס היהודי".

על המעצבים לציין, יחד עם שליחת המודעה, כי התמונה היא ממקור חינמי, או שנרכשה בתשלום ממאגר תמונות (ולציין גם את שמו של מאגר התמונות). עוד יש לציין במפורש כי המעצב לוקח אחריות על כך שהשימוש בתמונה לא נוגד זכויות יוצרים.

כמו כן, ציינו במפורש, יחד עם שליחת המודעה, האם אתם מעוניינים ששמכם יתפרסם באתר מתחת למודעה ששלחתם, וכן האם לציין בסמוך לשמכם את כתובת המייל שלכם.

כתובת המייל לשליחת המודעות - support@htv.co.il עד לתאריך כ"ז בטבת, 24.1.20.

תגיות:מודעותתחרות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה