חדשות בארץ

האסון בנהריה: מוטי ז"ל הציל שלושה מהשיטפונות - וטבע למוות בעצמו

השיטפונות בנהריה גרמו למותו של תושב העיר, מוטי בן שבת ז"ל, בן 38, טבע למוות בעת שניסה לחלץ בני משפחה מהמים האיתנים

  • י"א טבת התש"פ
אילוסטרציה (צילום: Maor Kinsbursky/Flash90)אילוסטרציה (צילום: Maor Kinsbursky/Flash90)
אא

האסון בנהריה: מוטי בן שבת ז"ל, בן 38, הוא הגבר שטבע למוות בצהריים (רביעי) בעת שניסה לחלץ בני משפחה בשיטפונות בנהריה.

על פי עדכון המשטרה, מוטי ז"ל הציל בני משפחה שנסחפו בזרם עקב הגשמים הכבדים, אך בסופו של דבר כשלו כוחותיו והוא נסחף בעצמו בשיטפונות העזים.

החל משעות הצהריים נערכו חיפושים אחריו. מספר שעות לאחר מכן אותרה גופתו באזור קניון 'ארנה' בנהריה. כוחות ההצלה ביצעו בו פעולות החייאה, אך נאלצו למרבה הצער לקבוע את מותו.

פראמדיק מד"א ערן פרידלנדר סיפר, "הגענו עם הניידת טיפול נמרץ לחוף סמוך למרינה. כ-100 מטר צפונית לשפך נחל הגעתון על קו המים ראינו את הגבר שהיה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה. הים היה מאוד סוער וכמויות גדולות מאוד של מים זרמו סביבנו, הוצאנו אותו מהחוף בעזרת אלונקת שדה תוך כדי ביצוע פעולות החייאה לניידת טיפול נמרץ שם המשכנו בטיפול הרפואי שכלל הנשמות, עיסויים ומתן תרופות אבל לצערנו בסופן נאלצנו לקבוע את מותו".

הערב אמר רונן מרלי, ראש עיריית נהריה, כי "נכון לעכשיו העיר נצורה מצפון ומדרום". לדבריו הכוחות העירוניים פועלים באופן אינטנסיבי כדי לחלץ אנשים הזקוקים לכך ולהשיבם לביתם.

בעקבות הגשמים העזים וההצפות בחיפה ובאזור הצפון נרשמו עומסים כבדים בכבישים רבים באזור, והמשטרה, שפועלת לחילוץ נהגים לכודים, חסמה כמה מהכבישים בו.

זהו ההרוג השלישי השבוע בשיטפונות העזים. בשבת טבעו למוות דין יעקב שושני וסתיו הררי, בני זוג בני 25, בעת שנלכדו במעלית שהוצפה במים. למחרת, ערן הרנשטט, בן 72, נספה אמש לאחר שנסחף עם רכבו בהצפה בבנימינה. ביום שני השבוע איתרו כוחות ההצלה את גופתו של עלי אגבאריה, תושב ערערה, שנסחף בנחל סמוך לגבעת ניל"י.

תגיות:אסון בנהריהשטפונות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה