חדשות בארץ

פרישה נוספת של ניצב במשטרה בתוך יממה: ראש אגף החקירות פורש

פרישתו של סיסו, כמו גם של ניצב אדרי, באה ברקע החלטתו בשבוע שעבר של השר לביטחון הפנים גלעד ארדן שלא למנות מפכ"ל עד לאחר הבחירות, ובמקביל להאריך באופן זמני את כהונתו של ממלא מקום המפכ"ל הנוכחי כהן. השניים הודיעו על כך במהלך השיחות שקיים מ"מ המפכ"ל עם צמרת המשטרה לקראת סבב המינויים

ניצב סיסו (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)ניצב סיסו (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)
אא

ראש אגף החקירות במשטרה, ניצב גדי סיסו, הודיע היום (שני) על סיום תפקידו לאחר 35 שנים במשטרה. ההודעה מגיעה יממה לאחר הודעת ניצב אבי אדרי, ראש אגף התנועה, על פרישה מהארגון. בהודעה ששלח לממלא מקום המפכ"ל, ניצב מוטי כהן, הודיע סיסו כי קיבל את ההחלטה לפרוש לאחר "התחבטות לא קלה באשר לעתידי המקצועי", ומתוך רצון "לעשות לביתי".

פרישתם של שני הנציבים באה ברקע החלטתו בשבוע שעבר של השר לביטחון הפנים גלעד ארדן שלא למנות מפכ"ל עד לאחר הבחירות, ובמקביל להאריך באופן זמני את כהונתו של ממלא מקום המפכ"ל הנוכחי כהן. בד בבד, ארדן אישר לכהן לצאת בסבב מינויים נרחב בצמרת הארגון, זאת, לאחר שכהן נמנע כל העת מלבצע זאת בשל האפשרות כי השר ימנה מפכ"ל בתקן קבוע. הודעת הפרישה של השניים באה במהלך השיחות שקיים מ"מ המפכ"ל עם צמרת המשטרה במסגרת ההיערכות לסבב המינויים. "ממלא מקום המפכ"ל ניצב מוטי כהן השלים את סבב השיחות עם ניצבי המשטרה, אותן ערך בימים האחרונים. במסגרת השיחות הביע בפני מ"מ המפכ"ל ראש אגף החקירות והמודיעין, ניצב גדי סיסו, את רצונו לסיים את תפקידו בתום קדנציה ולפרוש מהארגון עם סיום תפקידו", נאמר בהודעת המשטרה. סיסו מונה בפברואר 2017 לראש אגף חקירות ומודיעין ואף הועלה לדרגת ניצב, אחרי שהיה לקצין המשטרה הראשון שמונה לתפקיד הבכיר למרות שהוא לא ניצב.

ממלא מקום המפכ''ל, ניצב כהן ממלא מקום המפכ''ל, ניצב כהן

עוד נמסר כי ראש אגף התנועה הביע אף הוא את רצונו לפרוש מהשירות במשטרת ישראל, וסוכם כי יסיים את שירותו בחודשים הקרובים. "סבב המינויים הצפוי במשטרה יידון בין השר לביטחון הפנים ומ"מ המפכ"ל במהלך הימים הקרובים", אמרו במשטרה. אמש הודיע אדרי כי בשל רצונו "להיות עם משפחתו הקרובה", אחרי תשעה חודשים בלבד בתפקידו באגף התנועה.

בשבוע שעבר הודיע כהן כי החל בסבב מינויים בצמרת הארגון. "אמרתי פעמים רבות שההחלטה שלא לבצע את סבב המינויים נובעת מחוסר היכולת לראות את תמונת כוח האדם המלאה בקרב הקצונה הבכירה לצד הרצון שלא לפגוע בקצינים במסגרת סבב חלקי", כתב כהן לפקודיו במשטרה. "אולם לאור התארכות התקופה, אני סבור כי השתנו הנסיבות וכי בעת הזו אין מנוס מביצוע סבב מינויים, מלא ככל שניתן. הנחיתי להתחיל באופן מיידי את הליך המינויים".

תגיות:גדי סיסומשטרת ישראל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה