חדשות בארץ

מיקי זוהר: בן גביר חסר אחריות, מסכן את שלמות הארץ

יו"ר סיעת הליכוד, מיקי זוהר, תקף את החלטתו של יו"ר עוצמה יהודית, איתמר בן גביר, להמשיך במרוץ לכנסת: "התקשורת תחבק אותו והשמאל ימחא לו כפיים, משום שבמו ידיו הוא מעניק להם את השלטון". בתגובה לטענת בן גביר, כי הוצע לו להתמנות לשגריר, אמר יו"ר כחול לבן, בני גנץ: "נתניהו חסר מעצורים בניסיון הנואש שלו להשיג חסינות"

זוהר (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)זוהר (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)
אא

יו"ר סיעת הליכוד, חבר הכנסת מיקי זוהר, הגיב הערב (שני) על הודעתו של יו"ר עוצמה יהודית, איתמר בן גביר, כי אינו מתכוון לפרוש מהמרוץ לכנסת ה- 23. "ההחלטה של בן גביר לרוץ פוגעת בסיכוי הימין לנצח בבחירות", כתב בטוויטר. "התקשורת תחבק אותו והשמאל ימחא לו כפיים, משום שבמו ידיו הוא מעניק להם את השלטון. עשרות אלפי קולות ירדו לטמיון, איזה בזבוז".

"הייתה בידיו האפשרות לרדת מההתמודדות בכבוד", הוסיף זוהר, "אך הוא בחר בדרך חסרת אחריות תוך כדי סיכון שלמות הארץ. עצוב".

יו"ר כחול לבן, בני גנץ, הגיב על דבריו של בן גביר, לפיהם הוצע לו בין היתר להתמנות לשגריר בתמורה לפרישה מההתמודדות, ומתח ביקורת חריפה על ראש הממשלה בנימין נתניהו: "בשבוע שעבר הוא היה מוכן לסחור בביטחון המדינה, עכשיו הוא מוכן להפקיד את יחסי החוץ בידי הכהניסטים. נתניהו חסר מעצורים בניסיון הנואש שלו להשיג חסינות. אנחנו חייבים להתקדם".

מוקדם יותר הערב, כינס בן גביר מסיבת עיתונאים, בה הודיע על החלטתה של מזכירות עוצמה יהודית: "אנחנו רצים עד הסוף, רצים כדי לנצח, רצים כדי להציל את המדינה". בעקיצה לעברו של ראש הממשלה, הוסיף בן גביר: "הסיכוי שנעבור גבוה יותר מהסיכוי של נתניהו להקים ממשלת 61".

בהתייחסו לפרסומים אודות הצעות שקיבל בימים האחרונים בתמורה לפרישתו, אמר בן גביר כי מדובר ב"הצעות  רבות שהיו מסדרות אותי למשך שנים רבות". לדבריו, "מסביבת ראש הממשלה הכחישו, אבל הם יודעים טוב מאוד מיהם הגורמים החשובים בקואליציה שפנו אלי עשרות פעמים בימים האחרונים, שוחחו באריכות והציעו הצעות. מה לא הציעו לי? להיות שר בממשלה מטעם אחת המפלגות החרדיות, תפקידים בקרן קיימת לישראל, בהסתדרות הציונית העולמית, בלשכת עורכי הדין. אפילו תפקיד של שגריר הציעו לי".

תגיות:איתמר בן גבירעוצמה יהודיתמיקי זוהרבחירות 2020

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה