חדשות בארץ

נשיא צרפת צעק על המאבטחים בירושלים: "צאו החוצה!"

לאחר שהמאבטחים הישראלים ביקשו להיכנס עמו לכנסיית סנט אן הנחשבת לטריטוריה צרפתית, זעם עליהם הנשיא הצרפתי וביקש את הרחקתם מהאזור: "אתם מכירים את הכללים, כבדו אותם", הטיח מקרון בשוטרים. "אני לא אוהב את מה שאתם עושים, צאו החוצה. אף אחד לא התכוון לעשות פרובוקציה לאף אחד"

מקרון מתעמת עם שוטרים בירושליםמקרון מתעמת עם שוטרים בירושלים
אא

נשיא צרפת עמנואל מקרון נזף היום (רביעי) פומבית במאבטחים ישראלים בעיר העתיקה בירושלים, שניסו להיכנס עמו לכנסיית סנט אן המוכרת כטריטוריה צרפתית. "אתם מכירים את הכללים, כבדו אותם", הטיח מקרון בשוטרים. "אני לא אוהב את מה שאתם עושים, צאו החוצה. אף אחד לא התכוון לעשות פרובוקציה לאף אחד".

מקרון מתעמת עם המאבטחים הישראלים

"אנחנו נשארים רגועים", הוסיף מקרון על פתח הכנסייה, "בבקשה כבדו את החוקים כפי שהם היו במשך מאות שנים - הם לא ישתנו איתי". במהלך העימות פנה נשיא צרפת לראש צוות האבטחה מטעם היחידה לאבטחת אישים בשב"כ, והודה לו על עבודתו, אך עמד על כך שהשוטרים יעזבו את המקום. "עשיתם עבודה נפלאה בעיר. בבקשה, תכבדו את הנהלים שנהוגים במשך מאות שנים. בבקשה", אמר.

תקרית דומה התרחשה ב-1996, במהלך ביקורו של הנשיא הצרפתי דאז, ז'אק שיראק, שזעם על המאבטחים הישראלים שליוו אותו בביקור בירושלים אחרי שניסו למנוע מאזרחים ערביים ללחוץ את ידו בסמוך לאותה כנסייה.

תגיות:צרפתירושליםעמנואל מקרון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה