חדשות בארץ

קושנר ביטל את ביקורו בישראל – בשל תנאי מזג האוויר

חתנו ויועצו של נשיא ארצות הברית ביטל את ביקורו המתוכנן בישראל, בשל תנאי מזג אוויר שהקשו על הגעתו לטיסה מציריך לתל אביב. הרכבת האווירית לישראל של מנהיגים מרחבי העולם ממשיכה גם בשעות אלו. סגן נשיא ארצות הברית, מייק פנס, ונשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, ינחתו מחר בבוקר בנתב"ג

קושנר ונתניהו, ארכיון (צילום: קובי גדעון, לע"מ)קושנר ונתניהו, ארכיון (צילום: קובי גדעון, לע"מ)
אא

חתנו ויועצו הבכיר של נשיא ארצות הברית, ג'ארד קושנר, ביטל את ביקורו המתוכנן בישראל. כך דווח היום (רביעי) ב"ישראל היום".

קושנר היה אמור לנחות הערב בנתב"ג בשעה 18:30, יחד עם צוות השלום האמריקני בראשו הוא עומד, כדי להשתתף באירועי פורום השואה הבין-לאומי, לציון 75 שנה לשחרור מחנה ההשמדה אושוויץ. אלא שמזג האוויר הסוער בשוויץ הקשה על הצוות – ששהה עם הנשיא טראמפ בכנס הכלכלי העולמי בדאבוס – להגיע בזמן לטיסה, שיצאה מציריך לתל אביב, ועל כן הוחלט לבטל את הביקור. קושנר יחזור עם הנשיא לארצות הברית.

על אף ביטול הביקור בישראל, ככל הנראה קושנר ואנשיו יגיעו לאזור בזמן הקרוב. זאת בצל הפרסומים על כוונת הבית הלבן לפרסם את תוכנית השלום שלו עוד לפני הבחירות לכנסת, שייערכו ב- 2 במרץ.

בתוך כך, בשעות אלו נמשכת הרכבת האווירית, של מנהיגים מרחבי העולם העושים את דרכם לישראל כדי ליטול חלק באירועי פורום השואה. הערב נחתו בנתב"ג נשיא יוון, פרוקופיס פבלופולוס, ונשיא מועצת האיחוד האירופי, שארל מישל. את פניהם קיבל השר אופיר אקוניס. בשעות הערב ינחת בארץ יורש העצר הבריטי, הנסיך צ'רלס. סגן נשיא ארצות הברית, מייק פנס, יגיע כמתוכנן מחר בבוקר. זמן קצר לפניו, ינחת בנתב"ג נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין. את פניו של פוטין יקבל שר החוץ, ישראל כץ. לאחר נחיתתו, ייסע פוטין לירושלים, וייוועד עם ראש הממשלה בנימין נתניהו.

תגיות:ג'ארד קושנרפורום השואה הבינלאומי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה