חדשות בארץ

לאחר שחיקה את גנץ, נתניהו מתנצל "אם מישהו נפגע". ארגון המגמגים: "שפל"

נתניהו כתב בחשבון הטוויטר שלו כי "בדבריי כיוונתי לכך שלבני גנץ אין הישגים, אין לו מה להציע ואין לו מה לומר לאזרחי ישראל". מנכ"ל ארגון המגמגמים בישראל: "מה נאמר לאלפי ילדים וילדות שמגמגמים שרואים את ראש הממשלה שלהם לועג לבעיית הדיבור שלהם בשידור חי?"

נתניהו באירוע השקת הקמפיין, אמש (צילום: גילי יערי, פלאש 90)נתניהו באירוע השקת הקמפיין, אמש (צילום: גילי יערי, פלאש 90)
אא

לאחר שאמש (רביעי) לעג ליו"ר כחול לבן בני גנץ והציג אותו כמגמגם, ראש הממשלה בנימין נתניהו התנצל הערב, זאת, "אם יש מי שנפגע" מדבריו. נתניהו כתב בחשבון הטוויטר שלו כי "בדבריי כיוונתי לכך שלבני גנץ אין הישגים, אין לו מה להציע ואין לו מה לומר לאזרחי ישראל", וכי "בניגוד לדרך שבה הדברים הוצגו בתקשורת, בוודאי שדבריי לא התייחסו לאנשים בעלי מוגבלויות כלשהן".

הבוקר תקף ארגון המגמגמים בישראל את ראש הממשלה, וכינו את החיקוי הלועג שלו לגנץ "שפל ערכי ממדרגה ראשונה למערכת הפוליטית בישראל". מנכ"ל הארגון, חנן הורוביץ, הוסיף כי "עשרות אלפי אנשים שמגמגמים בישראל – אשר מתמודדים יום יום, שעה שעה, באומץ רב מול מציאות עוינת - אינם מושא ללעג, אלא לגאווה! כל לעג על גמגום, בין אם הוא מתייחס לאדם שמגמגם או שהוא נועד לתייגו ככזה, אינו ראוי ואינו מוסרי". לדבריו, הניסיון להציג פוליטיקאי כאדם שמגמגם כדי להשמיץ אותו, מעורר דאגה. "מה נאמר לאלפי ילדים וילדות שמגמגמים שרואים את ראש הממשלה שלהם לועג לבעיית הדיבור שלהם בשידור חי? אנחנו מפצירים ברה"מ נתניהו ובכל הפוליטיקאים: השאירו את הגמגום מחוץ לקמפיין הבחירות".

גנץ בסיור אתמול בבקעת הירדןגנץ בסיור אתמול בבקעת הירדן

אמש, במהלך אירוע השקת הקמפיין של הליכוד בבנייני האומה בירושלים, הקרין נתניהו סרטון ערוך שבו הוצג יו"ר כחול לבן כשהוא מגמגם. "פעם, זה היה או אנחנו או הם. היום, זה או אנחנו או אהההה... אהההה", לעג נתניהו והוסיף: "בכל דבר כחול לבן אומרים כן ולא, לא וכן. הם היו נגד הקמת הגדר שבלמה את המסתננים, נגד היציאה מהסכם הגרעין המסוכם עם איראן. הם גם היו בעד דברים: בעד עקירת יישובים ובעד כלכלת הסתדרות. הנה האמת – הם שמאל, זה לא בושה. תהיו אמיתיים ותפסיקו להסתתר מאחורי סיסמאות ותרגילים".

תגיות:בני גנץגמגום

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה