חדשות בארץ

ניסו להטיס רחפנים במהלך מעבר השיירות – ועוכבו לחקירה

כוחות משמר הגבול, המאבטחים את כביש 1, עיכבו לחקירה שלושה חשודים שהתכוונו להטיס רחפנים בסמוך לכביש, בעת שהציר היה חסום לתנועה בשל מעבר שיירותיהם של נשיא רוסיה וסגן נשיא ארצות הברית

  • כ"ו טבת התש"פ
(צילום: דוברות המשטרה)(צילום: דוברות המשטרה)
אא

לוחמי משמר הגבול של משטרת ישראל, בסיוע מסוק משטרתי וחבלני המשטרה, עיכבו הבוקר (חמישי) שלושה חשודים שהתכוונו להטיס רחפנים בסמוך לכביש מספר 1, וזאת בשעה שהציר היה חסום לתנועה, בשל מעבר השיירות של נשיא רוסיה וסגן נשיא ארצות הברית.

בעזרת אמצעים טכנולוגיים מתקדמים, המסוק המשטרתי שחג בגזרה הצליח לזהות את כוונתם של החשודים להטיס מספר רחפנים, והזעיק אל המקום את כוחות מג"ב שאבטחו את הציר. הלוחמים עיכבו את החשודים כדי לבדוק את מניעיהם. בתום הבדיקה, שוחררו השלושה.

במקרה הראשון, שאירע ביער עזרא הסמוך לכביש 1, זיהה המסוק המשטרתי את כוונתם של שני חשודים להטיס מספר רחפנים, והזעיק את הכוחות. במקרה נוסף הוזעק כוח מג"ב על ידי מסוק משטרתי לאזור מוצא, שם עוכב חשוד שהטיס רחפן. כאמור, לאחר בירור הפרטים והנסיבות, השלושה שוחררו.

לקראת הרכבת האווירית של המנהיגים מכל רחבי העולם, שהגיעו להשתתף באירועי פורום השואה הבין-לאומי, הודיעו במשטרה על איסור הטסת רחפנים במוקדים השונים של מעבר השיירות בדרכן לבירה, ובכיוון ההפוך – כאשר יעשו את דרכן בחזרה לנתב"ג: "משטרת ישראל תאכוף איסור זה באמצעות טכנולוגיות סמויות וגלויות, על מנת למנוע הטסת רחפנים במתחמים האסורים ובאזורים הסמוכים להם".

(צילום: דוברות המשטרה)(צילום: דוברות המשטרה)

תגיות:נתב"גירושליםכביש 1פורום השואה הבינלאומי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה