חדשות בארץ

רשמית: נעמה יששכר הגישה בקשת חנינה לנשיא פוטין

נעמה יששכר חתמה בבית הכלא במוסקבה על מסמכי בקשת החנינה, שהוגשו לה על ידי עורכי דינה. ביום חמישי האחרון הבטיח נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, לאמה של יששכר כי "הכל יהיה בסדר"

נעמה יששכרנעמה יששכר
אא

נעמה יששכר, שנידונה ל- 7 וחצי שנות מאסר בכלא הרוסי, הגישה היום (ראשון) בקשת חנינה רשמית לנשיא רוסיה, ולדימיר פוטין. כך מסרו עורכי דינה, שהגיעו אל בית הכלא במוסקבה בו היא שוהה כדי להחתימה על מסמכי הבקשה. דובר הקרמלין דמיטרי פסקוב אמר שלשום, כי ללא הגשת הבקשה באופן רשמי יששכר לא תוכל לקבל חנינה מהנשיא פוטין.

בבקשת החנינה נכתב כי "נעמה, משפחתה ועורכי דינה מקווים כי בהתאם לסמכותו, נשיא רוסיה יקבל במהירות החלטה על מתן חנינה לנעמה ושחרורה". הבקשה הועברה לפוטין, אך בשלב זה לא ידוע כמה זמן יידרש כדי להוציא לפועל את הליך החנינה ומתי יששכר תוכל לצאת מהכלא.

כזכור, במהלך ביקורו בארץ ביום חמישי האחרון, נפגש פוטין עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, ודן עמו בין היתר בסוגיית החנינה ליששכר. במהלך הפגישה נכנסה לחדר יפה יששכר, אמה של נעמה. בתום הפגישה יצאו שני המנהיגים לתקשורת, כשלצידם רעיית ראש הממשלה ויפה יששכר, שנראתה מחויכת מאוד. "נפגשתי זה עתה עם אמה של נעמה", אמר פוטין. "ברור לי שנעמה מגיעה ממשפחה טובה מאוד. ידועה לי עמדתו של ראש הממשלה, שרוצה לקבל החלטה. ללא ספק, כל זה יילקח בחשבון כשתתקבל ההחלטה".

פוטין הוסיף וציין: "אמרתי ליפה, ואגיד זאת שוב: הכל יהיה בסדר". בעקבות דבריו של פוטין, נמסר מלשכת ראש הממשלה כי "ראש הממשלה בנימין נתניהו מביע סיפוק רב מאמירתו של הנשיא פוטין לגבי שחרור נעמה יששכר, ומודה לו על נכונותו".

תגיות:ולדימיר פוטיןנעמה יששכר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה