חדשות בארץ

דאעש קורא ללוחמיו לפעול נגד ישראל: "נסו עליהם את הטילים הכימיים"

בהקלטה, השנייה מאז חיסולו של מנהיג הארגון אבו בכר אל בגדאדי, התייחס דובר הארגון החדש, המכונה "אבו חמזה", לתכנית השלום של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ למזרח התיכון, וקרא לעולם המוסלמי להכשילה. "המוסלמים שחיים בפלסטין, אתם תהיו חוד החנית במאבק נגד היהודים", אמר דובר ארגון הטרור

לוחמי דאעש בסינילוחמי דאעש בסיני
אא

דובר ארגון דאעש, השייח' אל-מוהאג'יר אל-קוריישי, קרא היום (שני) לפעילי הארגון, "בעיקר לאלו שנמצאים בסיני ובסוריה", לכבוש יישובים ישראליים, ולהפוך אותם לשדה ניסויים לאמצעי הלחימה ו"הטילים הכימיים והאחרים" של ארגון הטרור הסוני. בהקלטה, השנייה מאז חיסולו של מנהיג הארגון אבו בכר אל בגדאדי, התייחס דובר הארגון החדש, המכונה "אבו חמזה", לתכנית השלום של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ למזרח התיכון, וקרא לעולם המוסלמי להכשילה. "המוסלמים שחיים בפלסטין, אתם תהיו חוד החנית במאבק נגד היהודים", אמר דובר ארגון הטרור.

בפנייתו לפלסטינים הוסיף אל-קוריישי כי עליהם להיות "חוד החנית בהכשלת המזימות שלהם ובהכשלת 'עסקת המאה' שלהם". לדבריו, "היום התחלנו שלב חדש במאבק שלנו אתכם, עינינו נשואות לירושלים".

מנהיג דאעש שחוסל במבצע האמריקנימנהיג דאעש שחוסל במבצע האמריקני

דובר דאעש התייחס להערכות האמריקניות והאירופיות כי חיסולו של אל-בגדאדי באוקטובר יביא לצמצום משמעותי בפעילות הארגון, "אבל אנחנו עוד כאן ונערכים להתחיל 'שלב חדש' – פגיעה במטרות ישראליות", אמר הדובר.

באוקטובר הודיעה פרקליטות מחוז דרום על הגשת כתב אישום נגד תושב היישוב הבדואי תל שבע שבדרום הארץ, החשוד כי תמך והביע הזדהות בדאעש, ניסה לייצר חומר נפץ והתכוון להצטרף ללחימה בסוריה בשורות ארגון הטרור. החקירה נגד החשוד – בילאל אבו רקייק, בן 20  – נוהלה על ידי משטרת ישראל, בשיתוף שירות הביטחון הכללי. ב- 8 בספטמבר, עם המעבר לחקירה הגלויה, נעצר החשוד. בחיפוש בביתו אותרו פריטי לבוש רבים המזוהים עם ארגון הטרור, שכללו משקפות, אקדחי כדוריות, אפוד, ברכיות, וכן רחפן אתו – על פי החשד – התאמן בהטלת "חומרי נפץ" על יעדים מדומים.

על פי כתב האישום, הנאשם תמך באידיאולוגיה של דאעש, ומשום כך החליט לנסוע לסוריה ולהצטרף לארגון. במטרה להזדהות עם דאעש, הוא נהג לשמוע שירים המשבחים את ארגון הטרור, לקרוא פוסטים וחדשות אודות הארגון, בין היתר בכל הנוגע למלחמה שניהל בסוריה, סומליה ועיראק, ובכל הנוגע לפיגועים שבוצעו על ידו במדינות אלו.

תגיות:דאעשעסקת המאה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה