חדשות בארץ

"קובי ימות בהתרסקות מסוק": הציוץ המצמרר ש"חזה" את מותו של קובי בריאנט

פרסום מסתורי משנת 2012 בטוויטר עורר סערה ברחבי הרשת, כאשר כביכול חזה את אופן מותו של "מלך הסלים". האם מדובר ב"נבואה" או בסתם שרבוט? התשובה מובנת מאליה

(צילום אילוסטרציה: shutterstock) (צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

אוהדי הספורט עדיין מנסים לעכל את מותו הטרגי של שחקן הכדורסל קובי בריאנט, שנהרג ביום ראשון בהתרסקות מסוק, וכבר צץ לו הגיבור התורן המכונה ברשת נוסו (Noso), שכביכול "ניבא" את מותו של בריאנט ב"ציוץ" (כתיבת מסר) בטוויטר.

קובי בריאנט, אחד השחקנים המצליחים ביותר בתולדות ליגת ה-NBA, טס במסוקו הפרטי יחד עם בתו בת ה-13, חברותיה לקבוצת הכדורסל והוריהן, ומאמנת הכדורסל כריסטינה מאוסר. הקבוצה הייתה בדרכה לאקדמיה של בריאנט לאימון כדורסל. בשל מזג האוויר הסוער, המסוק של בריאנט התרסק, החל לעלות באש וכל 8 נוסעיו נהרגו. 

מיד לאחר מותו, הרשת סערה עקב ציוץ בטוויטר שפרסם בחור המכונה "נוסו" בשנת 2012, שחזה במדויק את מותו של בריאנט: "קובי יסיים את חייו וימות בהתרסקות מסוק". אף אחד אינו יודע מיהו אותו משתמש מסתורי, אבל ככל הנראה מדובר במעריץ, מאחר שהרבה לכתוב על בריאנט. הציוץ המדובר הצליח לצמרר את הרשת וזכה למאות אלפי שיתופים ולייקים. רבים ניסו להבין כיצד נוסו הצליח לעשות זאת, והאם אכן מדובר בציוץ אמיתי או שנוסו הצליח להשתמש בתוכנה שמאפשרת לשנות את תאריך הפרסום. מומחי הרשת טענו כי אין ביכולתה של טוויטר לשנות תאריכי פרסום, וכי אכן מדובר בציוץ אמיתי.

הציוץ של נוסו הפך לתופעה ויראלית, והרשת מיהרה להכתיר אותו כאחד שיכול לחזות את העתיד. מובן שמדובר בטענה מופרכת לגמרי, ונוסו בעצמו אפילו אינו יודע מה גרם לו לכתוב את זה. מיד לאחר מותו של בריאנט, צייץ נוסו מספר פעמים: "אין סיכוי שזה נכון, אני מצטער, אין לי מילים".

תגיות:התרסקותמטוס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה