חדשות בארץ

נתניהו: "הפלסטינים לא יקבלו עסקה טובה יותר"

בריאיון לרשת פוקס ניוז, קרא ראש הממשלה בנימין נתניהו לפלסטינים לאמץ את תוכנית המאה של הנשיא דונלד טראמפ, ואמר כי הוא מוכן לעשות פשרות כדי להתקדם ולהשיג שלום: "זו הזדמנות של פעם בחיים עבור ישראל והפלסטינים"

נתניהו (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)נתניהו (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו קרא היום (רביעי) לפלסטינים לאמץ את תוכנית השלום האמריקנית, שהוצגה אמש על ידי הנשיא דונלד טראמפ. בריאיון שהעניק לרשת האמריקנית פוקס ניוז, שיבח נתניהו את התוכנית ואת טראמפ: "הנשיא עשה משהו שהוא קונקרטי, שיכול לעבוד. הוא אדם מאוד מעשי, אבל בה בעת יש לו חזון. אני חושב שעלינו לקחת את העסקה, ולעשות אותה מיד".

"אני יודע שלפלסטינים יש התנגדויות, אבל בטקס יוצא הדופן ראיתי שלושה שגרירים ערביים. שמעתי את ההצהרות ממדינות ערב מובילות, שאומרות לפלסטינים: 'עליכם לשאת ולתת תחת חסות אמריקנית'. אכן כך", הצהיר נתניהו. "זו תוכנית ריאליסטית – לא תוכנית שתחזיר אותנו 50 אחורה, כמו התוכניות האחרות. הנשיא אומר: זה המצב היום, אלה הפערים שצריך לסגור. מדינות ערב, במקום לומר 'לא' ולחזור לעבר לא ריאליסטי, אומרות: זה משהו שצריך לשקול, אתם צריכים לשאת ולתת תחת חסות אמריקנית. זה הישג מדהים עבור הנשיא וצוותו".

"זו הזדמנות של פעם בחיים עבור ישראל והפלסטינים. הנשיא מציע חזון גדול לפיתוח כלכלי עבור הפלסטינים, שייתן תקווה לצעירים, לעתיד. הוא אומר לצעירים הפלסטינים המובטלים: נכניס אתכם למאה ה- 21 – עם עבודה, טכנולוגיה, השקעה. זהו חזון חדש, ריאליסטי, המבוסס על צעדים מעשיים. זו תוכנית שתשנה את המזרח התיכון".

נתניהו ציין כי "נחוצות פשרות משני הצדדים", והבהיר כי הוא מוכן לכך כדי להתקדם ולהשיג שלום: "הפלסטינים כרגע דוחים זאת, אבל אני חושב שעם הזמן יבינו, שהם לא יקבלו עסקה טובה יותר. אני מציע להם לקחת את העסקה של הנשיא ולעבוד איתנו על שלום, לקחת את ההשקעות בסך 50 מיליארד דולר שישנו את חייהם, להפסיק עם הפנטזיה של מחיקת ישראל, ולהיות שכנינו בעתיד של שגשוג, ביטחון ושלום".

"טראמפ הוא החבר הטוב ביותר שהיה לישראל בבית הלבן", המשיך ראש הממשלה. "הוא הכיר בירושלים כבירת ישראל והעביר אליה את השגרירות האמריקנית. הוא הכיר בריבונות ישראל ברמת הגולן. הוא הכין את תוכנית השלום הנפלאה הזו, שחשובה מאוד לביטחונן ושגשוגן של ישראל ושכנותיה. הוא עמד מול איראן, הוא נסוג מעסקת הגרעין המסוכנת, הוא חיסל את הטרוריסט המסוכן ביותר בעולם שהרג אלפי אמריקנים. הוא עמד מול המשטר, שהינו הממשל המסוכן והאנטישמי ביותר בעולם, אף אחד לא עשה זאת מקודם".

נתניהו, אמש (סרטון מתוך חשבון הטוויטר שלו)

תגיות:דונלד טראמפעסקת המאה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה