חדשות בארץ

בעקבות הירי מהרצועה: צה"ל תקף יעדי חמאס

חיל האוויר תקף יעדי טרור של חמאס בדרום רצועת עזה. דובר צה"ל מסר, כי התקיפה בוצעה בתגובה לירי הרקטה והפרחת בלוני הנפץ משטח הרצועה לעבר שטח ישראל

תקיפת צה"ל ברצועה, תמונת ארכיון (צילום: עבד רחים ח’טיב, פלאש 90)תקיפת צה"ל ברצועה, תמונת ארכיון (צילום: עבד רחים ח’טיב, פלאש 90)
אא

כלי טיס ומטוסי קרב של חיל האוויר תקפו הלילה (בין רביעי לחמישי) מספר יעדי טרור של חמאס בדרום רצועת עזה. מדובר צה"ל נמסר, כי התקיפה בוצעה בתגובה לירי הרקטה והפרחת בלוני הנפץ משטח הרצועה לעבר ישראל. היעדים שהותקפו כללו תשתית לייצור אמצעי לחימה ותשתית תת-קרקע.

"ארגון הטרור חמאס אחראי על הנעשה ברצועת עזה וממנה, והוא יישא בהשלכות לפעולות כנגד אזרחי ישראל", נאמר בהודעת דובר צה"ל.

מוקדם יותר אתמול, הופעלה התרעת צבע אדום בקיבוץ כיסופים שבמועצה האזורית אשכול. בצה"ל אמרו, כי זוהה שיגור אחד משטח הרצועה. הרקטה נפלה בשטח פתוח, לא נגרם נזק ולא היו נפגעים. כמה שעות קודם לכן, צרור בלונים שחובר למטען חבלה בתוך מתנה ארוזה אותר במועצה האזורית שדות נגב. חבלני משטרה הוזעקו למקום ונטרלו את המטען. לפני הצהריים, דווח כי צרור בלונים שאליו חובר פריט חשוד אותר באזור כביש 90, סמוך לצומת מצדה.

בתחילת השבוע תקף כלי טיס של צה"ל עמדה צבאית של חמאס, וזאת לאחר שפצצת מרגמה נפלה בשטח פתוח סמוך לגבול באזור דרום הרצועה. מהמועצה האזורית אשכול נמסר, כי "זוהה איכון על נפילה בשטח פתוח בסמוך לגבול באזור דרום המועצה. ביישוב סמוך הופעלה התרעה באפליקציית פיקוד העורף על שטח פתוח. לא הופעלה התרעת צבע אדום בתוך היישוב, כי לא נשקף איום לישוב". יום קודם לכן, אותר צרור בלונים במועצה האזורית רמת נגב, סמוך לבאר שבע. לאחד הבלונים חובר ראש נפץ של פצצת RPG. בחסדי שמיים, הבלון נוטרל בשלום. בלוני נפץ נוספים אותרו בסמוך למדרשת בן גוריון שליד שדה בוקר, בקיבוץ בארי שבעוטף עזה וסמוך לצאלים.

על רקע פרסומה של תוכנית השלום האמריקנית, הודיע אתמול צה"ל כי בהתאם להערכת המצב המתקיימת באופן רציף, הוחלט לתגבר את סדר הכוחות הלוחמים באוגדת יהודה ושומרון ובאוגדת עזה. שלשום תגבר צה"ל את כוחותיו בבקעת הירדן.

תגיות:חמאסרצועת עזהצה"ל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה