ונשמרתם

"אל תגידו לי זה לא יקרה": הנפץ לקח את מאור עיניו של בן ה-17

"בשנה שעברה אחי הקטן בן 17 איבד את הראייה בעין שמאל בגלל שבריר שנייה שבה נקלע לסיטואציה שלא באשמתו, שנפץ עף לעינו השמאלית ומאז החיים שלו ושלנו התהפכו"

נפצים שהוחרמו על ידי המשטרה (צילום: דוברות המשטרה)נפצים שהוחרמו על ידי המשטרה (צילום: דוברות המשטרה)
אא

כל מי שראה את התמונה הויראלית של בן ה-17 שעינו השמאלית נפוחה ומלאת דם (מראה שאינו מומלץ לכל הדעות) - נחרד. 

בנקל אפשר היה לחשוב שה'תאונה' המחרידה נגמרה כתוצאה מחפץ חד, אך לדברי אחותו של גיל רוהפור (באנגלית:  Gil Rohapor) אחיה איבד את הראייה בעין שמאל - לא פחות ולא יותר, כתוצאה מנפץ שעף לעינו.

"אל תגידו לי זה לא יקרה. חג פורים מתקרב, וכבר מתחילים לשמוע את רעשי הנפצים", היא פותחת וכותבת בפוסט שלה. "עד לפני שנה, פורים היה החג האהוב עלינו. בשנה שעברה אחי הקטן בן 17 איבד את הראייה בעין שמאל בגלל שבריר שנייה שבה נקלע לסיטואציה שלא באשמתו, שנפץ עף לעינו השמאלית ומאז החיים שלו ושלנו התהפכו".

לדבריה, הנפץ פגע ישירות בתוך עינו של גיל, וכתוצאה מכך חתך את גלגל העין של האח וגרם לצרות צרורות. "מאז הוא כבר לא רואה. הוא עבר סדרת ניתוחים, ועוד צריך לעבור... מעולם לא חשבנו שנפץ יכול להיות כל כך מסוכן. בנס קיבלנו את אחי במתנה, ולמרבה המזל הוא נפגע בעין אחת ולא בשתיהן. הנפץ יכל לעוף לו לראש, ללב, וזה יכל להיגמר לגמרי אחרת".

כעת, בכל אימת שקולות הנפצים נשמעים באוויר, המשפחה שלה נחרדת. "אני מתחננת", מפצירה אחותו של גיל מבעד למקלדת. "תשמרו על החיים שלכם, ואל תגעו בדבר המסוכן הזה. הורים יקרים, תזהירו את ילדיכם. תשמרו על היקר לכם מכל, ואל תגידו 'לי זה לא יקרה'".

תגיות:פוריםנפציםסכנה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה