חדשות בארץ

חייל נפצע קל בפיגוע ירי בבנימין

מחבל פתח באש לעבר עמדה צה"לית, סמוך ליישוב דולב שבחבל בנימין. אחד החיילים נפצע באורח קל, ופונה לבית החולים תל השומר. ביישובים הסמוכים לזירת הפיגוע הוכרזה כוננות. כוחות הביטחון פתחו במרדף אחרי המחבל

אילוסטרציה (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)אילוסטרציה (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)
אא

חייל צה"ל נפצע בצהריים (חמישי) באורח קל בפיגוע ירי בצומת הפרסה בכביש 463, סמוך ליישוב דולב שבחבל בנימין. מתחקיר ראשוני עולה, כי ככל הנראה הירי בוצע מרחוק על ידי צלף. כוחות הביטחון פתחו במרדף אחרי המחבל, וסגרו צירים באזור. ביישובים הסמוכים לזירת הפיגוע – נריה, טלמון, דולב, חרשה וזית רענן – הוכרזה כוננות. החייל הפצוע פונה לבית החולים שיבא בתל השומר.

חובש בכיר במד"א, שלמה פרל, סיפר: "כשהגענו למקום חברנו לכוח רפואה של צה"ל, שהעניק טיפול רפואי לפצוע, שהתהלך במקום כשהוא בהכרה מלאה. העברנו את הפצוע, שסבל מחבלה מדממת בראשו, לאמבולנס ופינינו אותו במצב יציב לבית החולים להמשך טיפול".

לפני הצהריים נפצע לוחם מג"ב באורח קל בפיגוע ירי, סמוך לשער האריות בעיר העתיקה בירושלים. המחבל, ערבי ישראלי תושב אזור הצפון שהתאסלם לאחרונה, חוסל על ידי השוטרים המוצבים במקום. השר לביטחון הפנים, גלעד ארדן, שיבח את פעולתם המהירה של השוטרים: "לא נאפשר למחבלים הארורים לדרדר את הבטחון בירושלים, ונפעל בכל דרך כדי לסכל את תוכניות ארגוני הטרור לחימום הגזרה".

כוחות הביטחון ממשיכים במאמצים ללכוד את המחבל, שביצע הלילה את פיגוע הדריסה בירושלים, סמוך למתחם התחנה. המצוד מתמקד בגזרת בית לחם, בה אותרה בשעות הבוקר המכונית באמצעותה ביצע המחבל את הפיגוע. בפיגוע נפצעו 12 חיילי גולני, אחד מהם במצב קשה. הוא נותח במהלך הלילה בבית החולים שערי צדק, ולאחר מכן הועבר ליחידה לטיפול נמרץ. הוא מורדם ומונשם, ומצבו קשה ויציב. חייל נוסף נפצע בפיגוע באורח בינוני, ומצבם של השאר הוגדר קל. החיילים, המשרתים בחטיבת גולני, התגייסו לפני שלושה חודשים. הם היו בסיור מורשת באזור, בדרכם לכותל המערבי. מהתחקיר הראשוני עולה, כי המחבל הפתיע אותם מאחור. הוא האיץ את רכבו, עלה על המדרכה ופגע בהם, ולאחר מכן נמלט מהזירה.

(עודכן: 15:31)

תגיות:בנימיןפיגוע ירי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה