חדשות בארץ

בשל בקשות בייג'ינג: משרד התחבורה התיר העברה של ציוד הומניטרי לסין

פי הודעת מנהל רשות התעופה האזרחית, יואל פלדשו, ברשות פעלו להחריג את ק.א.ל מהמגבלות שהטיל משרד הבריאות על נחיתות והמראות לסין וממנה, מול המטה לביטחון לאומי ומשרד הבריאות, בשל בקשות שהעבירה בייג'ינג להגברת משלוחי הציוד הרפואי למדינה

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

משרד התחבורה הודיע היום (חמישי) כי התיר לחברת קווי אוויר למטען (ק.א.ל.) לשנע ציוד הומניטרי לסין. זאת, בשל בקשות שהעבירה בייג'ינג לחברה הישראלית להגברת משלוחי הציוד הרפואי למדינה, המתמודדת עם נגיף הקורונה שגבה כבר מאות קורבנות. לפי הודעת מנהל רשות התעופה האזרחית, יואל פלדשו, ברשות פעלו להחריג את ק.א.ל מהמגבלות שהטיל משרד הבריאות על נחיתות והמראות לסין וממנה, מול המטה לביטחון לאומי ומשרד הבריאות.

נגיף הקורונה ממשיך להתפשט ברחבי העולם, ועל פי הנתונים הרשמיים שהתפרסמו היום 28,018 אלף בני אדם נדבקו בווירוס בסין ו-565 מתו ממנו, שניים מהם בפיליפינים ובהונג קונג. ברחבי העולם נרשמו יותר מ-260 מקרי הידבקות בנגיף: עד כה זוהה הנגיף ב-31 מדינות אחרות, אולם ברובן התגלו מקרים אחדים בלבד.

בשבוע הבא יתכנסו מאות מומחים מרחבי העולם בז'נבה, שוויץ, וידונו בקידום מחקר ופיתוח של חיסון לנגיף הקורונה. מנהל תכנית החירום של ארגון הבריאות העולמי, מייק ראיין, אמר אתמול במסיבת עיתונאים כי "אין טיפול אפקטיבי שהוכח כי הוא מרפא את הנגיף".

מוקדם יותר קראה בריטניה לכל 30 אלף אזרחיה השוהים בסין לצאת מהמדינה – "אם הם יכולים". עד כה לא נקטה לונדון אף פעולה קונקרטית במניעת התפשטות הנגיף לתוך ארצה, וקריאה זו מצטרפת למדיניות שהובילה לביקורת חריפה נגד הממשלה הבריטית. עם זאת, מספרם של הפקידים הבריטיים במדינה הולך ופוחת.

תגיות:נגיף הקורונהסיןמשרד התחבורהסיוע הומניטרי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה