פעילות הידברות

קר בחוץ? כך תחממו את הבית ואת הלב

אחרי שבוע חמים ונעים, הגשם והקור חוזרים אלינו, וזה הזמן להצטרף למבצע המטורף של מחסני חשמל. אתם קונים מוצר במחיר מבצע משתלם, ובזכותכם מחסני חשמל ומחלקת החסד של הידברות מחלקים מוצרי חשמל ותנורי חימום למשפחות נזקקות

  • י"ב שבט התש"פ
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

מתי בפעם האחרונה יצא לכם לפנק את עצמכם במוצר חדש ועל הדרך לעזור לאחרים? המבצע הענק של מחסני חשמל, בשיתוף מחלקת החסד של הידברות, מעניק לכם הזדמנות נדירה - גם לחדש את הבית במוצר חדש, וגם לחמם בית של משפחה נזקקת.

השבוע יצאה הרשת הגדולה והזולה בישראל במהלך שכולו חסד ונתינה: 50% מהרווחים הופכים ל-100% תרומה, ואם חשבתם שבגלל זה הם יעלו את המחירים, טעיתם בגדול. נהפוך הוא, בנוסף לתרומה הגדולה, ברשת יצאו במחירי מבצע מדהימים שיאפשרו לכם ליהנות משלל מוצרים חדשים לבית, עם השירות והאיכות הידועים של מחסני חשמל, ובנוסף להיות שותפים למתן צדקה.

קניתם? תרמתם! רשת החנויות שתתרום 50% מהרווחים למשפחות נזקקות

מאות משפחות כבר הגיעו למחסני חשמל כדי להיות שותפים במבצע החסד הגדול והנדיר. לעומתם מאות משפחות נזקקות שמחו לקבל לביתם שלל מוצרים חדשים, מקררים מכונות כביסה רדיאטורים ותנורי חימום. התרומה הנדירה גרמה לחיוך על פני הילדים אשר רגילים במשך השנה לסבול מעוני ומחסור, והכניסה אור ושמחה לביתם של זקנים קשי יום וחסרי יכולת. 

אם חשבתם לשדרג את המקרר, או חפצתם להתחדש בכיריים עם תנור טורבו, היום זה הזמן הטוב ביותר. תוכלו להיכנס לאתר של מחסני חשמל לבחור מקרר איכותי ממותג יוקרתי או מייבש כביסה כי החורף חזר. כך תוכלו להרוויח כפל כפליים - גם מוצר איכותי במחיר סופר משתלם וגם תרומה לנזקקים. 

היכנסו עכשיו והמינו מוצר הישר מהמחשב או מהנייד שלכם!

תגיות:חסדמחסני חשמל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה