חדשות בארץ

חמאס על אזהרות נתניהו ובנט: "ניסיון אומלל לכסות על משברים"

דובר החמאס הזהיר את ישראל מפני "ביצוע שטות כלשהי נגד עמנו, ארצו, מקומותיו הקדושים, ונגד העם שלנו ברצועת עזה", וקרא לישראל להיות "מודעת לתוצאותיה, השלכותיה ולשאת בתוצאות על מעשים טפשיים". הג'יהאד האסלאמי: "הצהרות נתניהו משקפות את הכוונות הציוניות העוינות המגיעות במסגרת הסדרה המתמשכת של טרור ותוקפנות נגד העם הפלסטיני, ארצו ואתריו הקדושים"

חמאס (צילום: פלאש 90)חמאס (צילום: פלאש 90)
אא

בארגוני החמאס והג'יהאד האסלאמי הגיבו היום (ראשון) לאזהרותיהם של ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון נפתלי בנט, ומסרו כי "כוחות ההתנגדות לא יהססו להגיב על כל תוקפנות נגד העם הפלסטיני". דובר חמאס, פאוזי ברהום, אמר כי "האיומים המתמשכים" של נתניהו "לפתוח בתוקפנות ברצועת עזה", הינם "ניסיון אומלל להפחיד את עמנו הפלסטיני ולפגוע ברצונו, וכדי לכסות על המשברים שמהם סובלת הישות הציונית, וכל על רקע מה שמתרחש בגדה המערבית ובירושלים, כולל סיפוח של השטחים הפלסטינים".

נתניהו אמר בישיבת ממשלה היום כי לא יסכים ל"שום תוקפנות מעזה". בצל ההסלמה הביטחונית הוסיף ראש הממשלה כי "אנחנו ערוכים לפעולת מחץ נגד ארגוני הטרור בעזה. המעשים שלנו חזקים מאוד והם עדיין לא הסתיימו, בלשון המעטה". גם שר הביטחון אמר כי "ההתנהלות המופקרת של ראשי חמאס מקרבת אותנו לפעולה קטלנית מולם. לא נודיע מתי והיכן". בסיור באוגדת עזה הוסיף בנט כי "הפעולה תהיה שונה מאוד מקודמותיה, אף אחד לא יהיה חסין. בפני חמאס עומדת הברירה לבחור בחיים ובשגשוג כלכלי או לבחור בטרור ולשלם מחיר כבד מנשוא".

נתניהו, היום (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)נתניהו, היום (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)

בהודעת חמאס נכתב כי "ההפרות הציוניות נגד האסירים ונגד מסגד אל-אקצה וההתקפות על מתפללים נמשכות. התוקפנות נגד העם שלנו בירושלים, בגדה המערבית וברצועת עזה לא נפסקו ואף הסלימו בצורות שונות, בעידוד היעדר ההחלטות המכריעות ברשות הפלסטינית, המשך הדיכוי המתמשך שלה להתנגדות, המשך התיאום הביטחוני עם האויב והריצה של מדינות באזור לנרמול היחסים עם ישראל". ברהום הזהיר את ישראל מפני "ביצוע שטות כלשהי נגד עמנו, ארצו, מקומותיו הקדושים, ונגד העם שלנו ברצועת עזה", וקרא לישראל להיות "מודעת לתוצאותיה, השלכותיה ולשאת בתוצאות על מעשים טפשיים".

בג'יהאד האסלאמי אמרו כי הצהרת ראש הממשלה על התחלת הכנת מפות הסיפוח של חלקים מהגדה המערבית, במקביל "לאיומים התוקפניים" שלו על רצועת עזה, "משקפות את הכוונות הציוניות העוינות המגיעות במסגרת הסדרה המתמשכת של טרור ותוקפנות נגד העם הפלסטיני, ארצו ואתריו הקדושים".

בישיבת הממשלה הוחלט על הקמת גדר באזור התעשייה הדרומי באשקלון ועל הצבת מצלמות בחוף, על מנת להביא לאיתור ומניעה מיידית של חדירות מרצועת עזה. עוד הוחלט על הקצאת 35 מיליון שקל לשיפוץ 60 מקלטים ציבוריים באשקלון, להרחבת התמיכה הנפשית לילדי העיר, לרכישת ציוד למחסני חירום ולהתקנת מצלמות לאיתור התפוצצות רקטות.

תגיות:חמאסהג'יהאד האסלאמי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה