חדשות בארץ

לאחר שלשכת נתניהו נזפה בה: יפה יששכר מתנצלת

יםה יששכר טענה כי ראש הממשלה לא אוזכר בפוסט אמש של בתה במכוון, משום שהוא היה "א-פוליטי", וגם מכיוון שחשה, "בתום לב כן ואמיתי", שלא ראוי להוקיר תודה לראש הממשלה באותו הפוסט, מכיוון "שזה לא יהיה מכובד מספיק"

יפה יששכר (צילום: פלאש 90)יפה יששכר (צילום: פלאש 90)
אא

אמה של נעמה יששכר, יפה, התנצלה היום (שני) בפני ראש הממשלה בנימין נתניהו, לאחר שאמש שמו נעדר מהפוסט שפרסמה בתה בפייסבוק, בו הודתה לכל הפעילים והתומכים בשחרורה מהכלא הרוסי. בפוסט שהעלתה בקבוצת התומכים לשחרור נעמה, הבהירה יפה כי חשוב היה להם לעשות הבחנה בין התודות לנתניהו ורעייתו – "שעשו עבודה מדהימה וליוו אותנו במקצועיות ואכפתיות" – לבין הפעילים במטה.

לפי יששכר האם, ראש הממשלה לא אוזכר בפוסט במכוון משום שהוא היה "א-פוליטי", וגם מכיוון שחשה, "בתום לב כן ואמיתי", שלא ראוי להוקיר תודה לראש הממשלה באותו הפוסט, מכיוון "שזה לא יהיה מכובד מספיק".

נתניהו ופוטין (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)נתניהו ופוטין (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

עוד כתבה כי "אני מבינה שפשוט קרה ההיפך, נוצרה אי הבנה מצערת כל כך, אני, משפחתי ומטה המאבק מצרים על כך. לא זו הייתה כוונתנו! להיפך! אנו אסירי תודה לראש הממשלה נתניהו ושרה רעייתו, מאמציהם להשבת נעמה אינם מובן מאליו, לעולם לא נשכח זאת. אני מודה, מחבקת ומבקשת לאחל לכולם רק טוב".

לפי הדיווח אתמול בחדשות 12, זמן קצר לאחר פרסום הפוסט של נעמה, נזף ראש הסגל בלשכת ראש הממשלה, אשר חיון, באמה על כך שנתניהו לא אוזכר בו. יפה הבהירה בפניו כי הדברים נועדו לאוזניהם של פעילים בלבד, וכי לבתה לא היו כוונות זדוניות לפגוע בפועלו של נתניהו למענה. בלשכת ראש הממשלה הכחישו את שיחת הטלפון המדוברת, וכתבו כי הם ימשיכו לעמוד בקשר עם משפחת יששכר.

אלא, שכעבור שעות תיקנה נעמה את הפוסט והוסיפה: "חשוב לי מאד להבהיר! אני ומשפחתי הודינו אישית לראש הממשלה, גם בתקשורת וגם כאן ברשתות החברתיות. לא הערכתי שאנשים יפרשו את אמירת התודה הפשוטה לחברים ולפעילים כחוסר הוקרת תודה. אני ומשפחתי מעריכים מאד את מאמצי ראש הממשלה, ונודה לו לתמיד על הפעולות שעשה שהובילו לשחרורי".

תגיות:נעמה יששכר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה