חדשות בארץ

מי הוזמן ללמד אזרחות בבית ספר בהרצליה? גם אתם תתקשו להאמין!

פוסט של תלמיד בכיתה י"א בתיכון 'היובל' בהרצליה - עושה שמות ברשת: בפוסט מגולל התלמיד בן ה-17 את הכאב שיש לו ולבני שכבתו, על המורה החדש לאזרחות, שהחל זה מכבר ללמד בבית ספרו

אא

פוסט של תלמיד בכיתה י"א בתיכון 'היובל' בהרצליה - עושה שמות ברשת: בפוסט מגולל התלמיד בן ה-17 את הכאב שיש לו ולבני שכבתו, על המורה החדש לאזרחות, שהחל זה מכבר ללמד בבית ספרו.

לדבריו, המורה הוא לא אחר מאשר עידו אבן פז, שהוא גם בכיר בארגון 'שוברים שתיקה'.

"כיתה שלימה ואפילו שכבה שלימה נגדו", כותב הנער בפוסט שפורסם ברשתות החברתיות על ידי 'הצל'. "לא מוכנים שהוא ילמד אותנו,  ובעיקר לא אזרחות. "בשיעור, ילד אחד התפרץ לדבריו ואמר לו את כל האמת בפנים אחרי שכמה ילדים זרקו לו עקיצות. הוא ענה לו שזה הכל שקרים, והחל עם שטיפת המוח".

לדבריו, המורה מוקלט כשהוא מדבר עם אחד התלמידים בהפסקה, מגדיר את היהודים כ'ערבים יהודים' ומשווה אותם לערבים מוסלמים. "זה אדם שמסית נגד החיילים ופועל כנגדם, ואדם כזה מגיע ללמד בבית הספר?!", מזדעק הנער. "אם היו מביאים מורה מארגון ימני, בחיים בחיים לא היו נותנים לו ללמד אותנו. אבל שמאל קיצוני אנטי ציוני, זה תקין. אנחנו כל השכבה מסרבים שאדם כזה ילמד אותנו, והוא האדם האחרון שיכול ללמד על אזרחות".

עוד ממשיך הנער וכותב כי הוא ותלמידים נוספים פנו לרכז ולמחנכת בבקשה לפטר את המורה, אולם נענו כי "אין קשר בין הדעות שלו למה שהוא מלמד, והם לא מוכנים לשמוע דברים בנושא הזה".

תגיות:שוברים שתיקההרצליה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה