חדשות בארץ

נתניהו לגנץ: מזמין אותך לעימות טלוויזיוני

ראש הממשלה בנימין נתניהו קרא ליו"ר כחול לבן, בני גנץ, להגיע לעימות מולו: "נדבר עם הציבור, בלי טלפרומטרים, ונגיד את הדברים האמיתיים"

גנץ ונתניהו (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)גנץ ונתניהו (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו הזמין הערב (שלישי) את יו"ר כחול לבן, בני גנץ, לעימות מולו. "אני מוכן לבוא הנה, או למקום אחר", אמר במהלך ריאיון בערוץ 20. "בני גנץ, אני מזמין אותך לעימות טלוויזיוני, אהלן וסהלן. תבחר מישהו. או שאתה תביא מישהו, או אני אביא מישהו. נדבר עם הציבור, בלי טלפרומטרים ובלי אוזניות. נגיד את הדברים האמיתיים. מה עשינו, הדברים הכבירים שאני וחבריי עשינו, ומה נעשה". בהמשך דבריו הציע נתניהו לערוך 3 עימותים, כמקובל בארצות הברית – בתחומי הביטחון, המדיניות והכלכלה.

בהתייחסו לחשיפת ההקלטות מפרשת הרפז, קרא נתניהו ליועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, ולחבר הכנסת גבי אשכנזי (כחול לבן) לחשוף את כל התמלילים וחומרי החקירה מהפרשה, שהסעירה את ישראל בראשית העשור הקודם: "אם אין מה להסתיר, תוציאו את זה החוצה. חשוב לעשות את זה לפני הבחירות, ממש עכשיו, כדי לראות מה יש שם, כדי לראות אם זה משפיע על שמתרחש היום". ראש הממשלה ציין, כי הליכוד יגיש מחר עתירה להסרת צו איסור הפרסום מההקלטות שטרם נחשפו, וקרא לכחול לבן לתמוך בכך: "כחול לבן לכאורה דוגלת בטוהר המידות ובשקיפות, תצטרפו אלינו בדרישה להסיר את צו איסור הפרסום. שאשכנזי יגיד שהוא דורש זאת, וכן היועץ".

גורם בכחול לבן הגדיר את הזמנתו של נתניהו כספין, שנועד להסיח את הדעת מפתיחת משפטו: "יהיה לו עימות מול התובע שלו בבית המשפט". נתניהו הגיב על כך במהלך השידור: "העימות הוא מול משפט הציבור, ואת זה גנץ מפחד לעשות. מגיע לאזרחי ישראל לשמוע דברים כהווייתם – בכלכלה, בביטחון, במדינאות".

"כנראה שגנץ לא עומד בלחץ", הוסיף נתניהו. "אם אתה לא יכול לעמוד בלחץ של עימות טלוויזיוני, איך תוביל את מדינת ישראל? בני, תפסיק להמציא תירוצים, תפסיק לפחד, בוא לעימות".

יו"ר סיעת הליכוד, מיקי זוהר, כתב בטוויטר כי הוא שמח שראש הממשלה קיבל את עצתו והזמין את גנץ לעימות: "בעידן שלנו מגיע לציבור לשמוע בלייב את האנשים שמבקשים את אמונו לתפקיד הרגיש ביותר שיש, הנהגת מדינת ישראל. אין לי ספק שאחרי שאזרחי ישראל יצפו באירוע החשוב הזה, בעזרת השם הם ייווכחו בעליונותו המובהקת של נתניהו".

(עודכן: 22:44)

תגיות:בני גנץבחירות 2020בנימין נתניהו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה