חדשות בארץ

תיעוד: תרגיל ביטחוני נרחב בחטיבת "עציון"

התהליך הביטחוני הנרחב נועד לחזק את שיתוף הפעולה בין גופי הביטחון השונים. הכוחות תרגלו במהלכו תרחישים של פעילות חבלנית עוינת: הפרות סדר אלימות, ירי מרכב חולף ואירוע רב נפגעים. בסיום התרגיל דימו הכוחות השתלטות על מבנה מצודת "עציון"

(צילום: דובר צה"ל)(צילום: דובר צה"ל)
אא

בגזרת החטיבה המרחבית "עציון" התקיים השבוע תרגיל ביטחוני נרחב, שנועד לחזק את שיתוף הפעולה והקשר הרציף בזמן אמת בין גופי הביטחון השונים.

בתרגיל השתתפו כוחות מחטיבת "עציון"; גדוד "שקד" של חטיבת גבעתי וגדוד "רשף" (71) של חטיבה 188, הנמצאים בתעסוקה מבצעית בגזרה; יחידת דובדבן והיחידה לאיתור נעדרים; כוחות שב"כ, משטרה ומג"ב; כוחות מד"א, כבאות והצלה; וכן גורמי הביטחון של יישובי האזור.

במהלך התרגיל נדרשו הכוחות לביצוע מספר תרחישים של פעילות חבלנית עוינת ושל חירום. בין היתר, הם דימו התמודדות עם הפרות סדר אלימות, ירי מרכב חולף ואירוע רב נפגעים. בסיומו של התרגיל דימו הכוחות השתלטות על מבנה מצודת "עציון".

דובר צה"ל מסר, כי "התרגיל תוכנן מראש כחלק מתוכנית האימונים לשנת 2020 ונועד לשמירה על כוננות הכוחות ועל כשירותם".

מפקד החטיבה המרחבית "עציון", אלוף-משנה דוד שפירא, אמר: "התרגיל שיפר את שיתוף הפעולה בין גופי הביטחון הפועלים בגזרה. לכולנו מטרה משותפת, וביחד נעשה את הכל בכדי להגן על תושבי הגזרה".

(תמונות: דובר צה"ל)

תגיות:תרגילצה"ל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה