חדשות בארץ

האם הבחירות יידחו בגלל אימת הקורונה? זה מה שהשיב ראש הממשלה

ראש הממשלה נתניהו העניק הבוקר ראיון, ובו התייחס למצב הביטחוני המתוח, לנגיף הקורונה שהגיע לישראל, ולמצבו הביטחוני

  • כ"ט שבט התש"פ
ראש הממשלה נתניהו (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)ראש הממשלה נתניהו (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)
אא

הבוקר (שני) העניק ראש הממשלה נתניהו ראיון ל'רדיו ירושלים'. בדבריו, התייחס ראש הממשלה למצב הביטחוני המתוח בדרום. "מלחמה היא מוצא אחרון, אבל ייתכן מאוד שלא יהיה מנוס אלא להגיע אליה", אמר ראש הממשלה. "תושבי עזה נשלטים על ידי הגנגסטרים האלה, החמאס והג'יהאד. ייתכן שנצטרך לתת מכה יותר גדולה מעופרת יצוקה וצוק איתן. יש כאן שתי אפשרויות: אני אדם שפועל בתקיפות, מלחמה היא מוצא אחרון, אבל ייתכן שלא יהיה מנוס מלהגיע אליה. הכנו מערך מבצעים ששונה בתכלית".

על מצבו המשפטי אמר: "החוק קובע שראש ממשלה יכול לנהל את המדינה תחת כתב אישום. אני מסוגל לעשות זאת ולנהל את המדינה תחת משפט ועוד הרבה יותר מזה". לשאלה האם במידה ויצליח להרכיב ממשלה יקדם את החוק הצרפתי השיב ראש הממשלה, "לא עסקתי בזה בכלל, כשנגיע לגשר נראה מה יקרה".

נתניהו הוסיף והתייחס להתקפותיו של אביגדור ליברמן. "להתייחס לליברמן זה בדיחה. הוא חבר לשמאל והטיעונים שלו מגוכחים". והוסיף: "ליברמן הוא אוטוריטה בטחונית? הוא העביר משלוח של מזומן לקטאר, כשליברמן קיבל את תיק הביטחון, הוא היה המועמד הכי טוב. היום אנחנו מבינים שזה לא היה נכון".

רה"מ הדגיש כי, "ההחלטות האמיתיות מתקבלות בסוף בידי ראש הממשלה. לשר ביטחון, יש לו תפקיד חשוב – אך לראש הממשלה חשוב יותר. אני ובנט פועלים בשיתוף פעולה. אני חושב שהפעילות היא סבירה".

עוד אמר רה"מ: "אני מעריך שאם נגיע ל-60, נרכיב את הממשלה. הממשלה של גנץ לא תוכל להגן על ישראל, כי היא תהיה תלויה בתמיכה של אחמד טיבי ועיימן עודה".

עוד הוסיף ראש הממשלה, והתייחס להתנהלות המדינה עם נגיף ה'קורונה' בישראל ואמר כי "הקורונה זה אתגר גדול. קבעתי מהרגע הראשון היערכות יתר שהיא הקפדנית ביותר מכל המדינות בעולם. אינני רואה כרגע סיבה לדחות את הבחירות".

ראיון נוסף שהעניק ל'גלי ישראל' הבוקר, אמר נתניהו: "אני לא אחוקק חוק צרפתי ואנפץ את כל הטענות נגדי בבית המשפט. אני ממשיך לדרוש את הסרת צו איסור הפרסום על הקלטות מנדלבליט ואשכנזי כדי להבין מאיפה באו האשמות השווא נגדי ומדוע לא חוקרים את בכירי כחול לבן על שורה של האשמות וחשדות".

תגיות:בחירות 2020בנימין נתניהו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה