חדשות בעולם

בשורה טובה: הישראלית מספינת הקורונה שנדבקה בנגיף - החלימה, ותחזור ארצה

בשורה טובה: בבית החולים בטוקיו מחלימה ישראלית שאובחנה כחולה בקורונה, כששהתה על 'ספינת הקורונה' - עליה שהו ישראלים נוספים. האישה צפויה לחזור ארצה בקרוב, לאחר מנוחה והחלמה שלימה

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

בשורה טובה: בבית החולים בטוקיו מחלימה ישראלית שאובחנה כחולה בקורונה, כששהתה על 'ספינת הקורונה' - עליה שהו ישראלים נוספים. 

כזכור, על ספינת התענוגות 'דיאמונד פרינסס', שעגנה ביפן והושמה תחת הסגר מיד עם התגלות החשש לנגיף - שהו שני ישראלים שנדבקו, מתוך 15 שהיו על הספינה. 

על פי הדיווחים, הן האישה והן בן משפחתה ששהה אף הוא על הספינה - נדבקו בנגיף, אך כאמור האישה החלימה ממנו וצפויה להשתחרר בימים הקרובים מאשפוז, בעוד בן משפחתה עדיין מאושפז. 

דובר המשפחה אליהו אליוביץ' סיפר היום (ג') כי האישה הוכנסה לבידוד בבית החולים בטוקיו מיד עם אבחון המחלה בגופה, ועברה סדרת בדיקות מחמירה. בימים האחרונים הודיעו הרופאים כי הבדיקות האחרונות שביצעה האישה יצאו נקיות, ואשפוזה נועד לתת לגופה מנוחה והחלמה מלאה, בטרם תחזור ארצה. 

בני משפחתה של האישה מודים לעם ישראל על התמיכה, החיזוקים והתפילות לשלום החולים, ומקווים שבקרוב כולם ישתחררו ויחזרו אל בתיהם כשהם בריאים ושלמים. 

תגיות:יפןישראלית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה