חדשות יהדות

מרגש: בזכות צדקה לילדים אוטיסטיים - חייו של תושב אשקלון ניצלו ממטח הרקטות

איתמר כהן מאשקלון משחזר את הנס הגלוי שאירע לו כאשר ניצל מרקטה שנפלה בפתח בניין מגוריו, אותו הוא קושר לתרומה שנתן לילדים אוטיסטיים, ככל הנראה זמן קצר לפני שבת

גן המשחקים בו פגעה הרקטה (צילום: דוברות המשטרה)גן המשחקים בו פגעה הרקטה (צילום: דוברות המשטרה)
אא

איתמר כהן מאשקלון משחזר את הנס הגלוי שאירע לו כאשר ניצל מרקטה שנפלה בפתח בניין מגוריו, אותו הוא קושר לתרומה שנתן לילדים אוטיסטיים, ככל הנראה זמן קצר לפני שבת. 

"אמש אירע לי נס גדול מאוד בחסדי השם, נס עצום", משחזר כהן ומספר על הרגע שבו נפל הטיל שנייה אחרי שהוא נכנס לחנייה בבניין מגוריו. "תוך כדי האזעקה ופיצוצי היירוט מעל הראש, וכשאני עדיין בתוך האוטו - הייתה לי תחושה חזקה מאוד, משהו שמעולם לא היה לי באירועי טילים דומים, שאני צריך 'לטוס' פנימה לתוך הבניין".

לדבריו, הטיל נפל שנייה אחרי שהוא הצליח להיכנס למרחב המוגן - סמוך מאוד לרכבו.  

את הדברים סיפר כהן לאבי מימרן העומד בראש עמותה לילדים אוטיסטים, שלה תרם כהן את הצדקה. "מעולם לא חשתי תחושה כזו או דומה לזו של קבלת חיים במתנה", הוא אומר. "רק עכשיו, מנוחת לילה ושעות אחרי, אני מתחיל לעכל ולהבין יותר, מה אירע וממה פדה אותי ה'. משתף אותך כי אני סמוך שנס כזה גדול היה צריך בעבורו סנגורים גדולים וחזקים מאוד לפני ה' יתברך, שימליצו טוב".

עוד הוסיף כהן וכתב כי פשוט לי שגם זכות השבת עמדה כאן. "השבת הקדושה הביאה אותי לעשות מעשה שיעמיד לצידה את אותן נשמות קדושות כפי שהגדרת אותן, ויחד הם העמידו לי חומת הגנה מופלאה. חסדי ה' הטוב והמטיב", סיכם והוסיף: "עכשיו ברור יותר מי צריך לומר תודה למי... תודה אבי".

תגיות:רקטותצדקהמרגש

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה