בריאות ותזונה

טוב יותר מאנטיביוטיקה: את הצמח הישראלי הזה - אתם חייבים להחזיק בבית. זו הסיבה

חוקרים ממנהל המחקר  החקלאי במכון הוולקני, בדקו ומצאו כי זעתר ישראלי שמופק מהאזוב המצוי - מועיל ויעיל פי 2 מאנטיביוטיקה, הודות לחומרים בשם תימול וקרבקרול, מרובין וחומצת אורסוליק שמצויים בו

אא

אתם אמנם מוסיפים אותו לפעמים לסלטים שלכם, אך בצורתו הטבעית וללא תוספות כלשהן - הצמח הישראלי העונה לשם אזוב מצוי (או זעתר בשמו הנפוץ יותר), הוא הרבה יותר ממה שנדמה לכם. 

גדול הרופאים של כל הזמנים - הרמב"ם, כבר הפליג בשבחו בכמה מקומות, וכתב עליו גדולות ונצורות. ברפואה העתיקה משמש צמח זה כצמח מרפא לשלל בעיות, החל מטיפול בשפעת ותסמיניה, דרך ניקוי מערכת השתן וכלה בטיפול בחיידקים ופטריות. 

כעת חוקרים ממנהל המחקר  החקלאי במכון הוולקני, בדקו ומצאו כי זעתר ישראלי שמופק מהאזוב המצוי - מועיל ויעיל פי 2 מאנטיביוטיקה, הודות לחומרים בשם תימול וקרבקרול, מרובין וחומצת אורסוליק שמצויים בו ומקנים לו את טעמו החזק. 

אחד ממובילי המחקר במכון הוולקני - ד"ר נתיב דודאי, אומר כי הזעתר נאסף מאזור החרמון ועד דרום הנגב, וכי הדגימות שנלקחו הוכיחו כי תכונותיו עשירות יותר מחומרים שכיום נחשבים לאנטיביוטיקה מהטבע, כמו השום והאורגנו. 

"באמצעות הדגימות נטפח את הזנים העשירים ביותר - בחומרים שיהוו בעתיד תחליפים לאנטיביוטיקה", אומר ד"ר דודאי. 

החוקרים הישראליים מיהרו ורשמו פטנט על סמך הגילוי המדהים - שני זני זעתר מועשרים שיש בהם רמה גבוהה של החומרים הפעילים. ד"ר דודאי מסכם ואומר כי בעתיד ישמשו זנים אלו גם בתעשיית היופי, כקפסולות אנטי-אייג'ינג.

תגיות:זעתראנטיביוטיקהבריאות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה