חדשות בארץ

הרב שלום כהן בזעקה ערב הבחירות: "השכינה בצער, איך אפשר להיות אדישים?"

בכינוס חירום לקראת הבחירות, שנערך בישיבת פורת יוסף בירושלים, קרא נשיא מועצת חכמי התורה, חכם שלום כהן, "לא לשבת בשקט, לעשות כמה שאפשר". יו"ר ש"ס, אריה דרעי: "אנשים לא מספיק מבינים את הסכנה הגדולה. ישנם מאות אלפים מבני הציבור המסורתי שלא באו להצביע, ואותם אנחנו חייבים להביא הפעם"

  • א' אדר התש"פ
(צילום: יעקב כהן)(צילום: יעקב כהן)
אא

בישיבת פורת יוסף בירושלים נערך היום (רביעי) כינוס חירום למען תנועת ש"ס, בהשתתפותם של רבנים וראשי ישיבות, בראשם נשיא מועצת חכמי התורה, חכם שלום כהן.

את הכינוס פתח יו"ר ש"ס, שר הפנים אריה דרעי, שאמר: "אנשים לא מספיק מבינים את הסכנה הגדולה. כשאנשים יבינו את גודל המערכה, הם יצאו מהאדישות הנוראה. כשהם יקימו ממשלה, הם יקצצו בטלית והתפילין שלנו. הם כבר לא מסתירים ומדברים בגלוי על חילולי שבת, כותל רפורמי ונישואין אזרחיים. המטרה שלהם להפיל את נתניהו בכל מחיר. ישנם מאות אלפים מבני הציבור המסורתי שלא באו להצביע, ואותם אנחנו חייבים להביא הפעם".

חבר מועצת חכמי התורה, הרב ראובן אלבז, זעק בדבריו: "המטרה שלהם היא רק לפורר את עולם התורה ולעקור את היהדות. אין להם מטרה אחרת. ישראל נתבעים ונותנים. כל אחד חייב לעשות רשימה ברורה, כמה שמות אתה מביא? אצלי בישיבה כל אחד התחייב, אחד מאה שמות, אחד חמישים. רק ככה מנצחים".

במהלך דבריו בכנס, פרץ חכם שלום כהן בבכי: "אוי, רוצים לסלק את הקב"ה! לחלל את הכותל המערבי, להרוס את הכל. איך אנחנו יכולים להיות אדישים ולהזניח את הקב"ה? וכי אנחנו עושים את זה בשבילנו? השכינה בצער. איך אפשר לישון בכלל? איך אפשר להתפלל? כל מילה שוברת את הלבבות".

נשיא המועצת המשיך ופנה אל ציבור האברכים בהתרגשות: "איך יתכן שאדם שעוסק בתורה כל היום יכול להיות קריר בנושא הזה? כל אחד ואחד חייב להתאמץ כמה שהוא יכול. לא לשבת בשקט, לעשות כמה שאפשר". את דבריו סיים בברכה: "ונזכה שהחודש הזה יהיה סוף וקץ לכל צרותינו, תחילה וראש לפדיון נפשנו".

(צילום: יעקב כהן)(צילום: יעקב כהן)

תגיות:ש"סהרב שלום כהןבחירות 2020

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה