חדשות בארץ

חכם שלום כהן הצביע בקלפי בעיר העתיקה בירושלים

נשיא מועצת חכמי התורה, חכם שלום כהן, הצביע הבוקר בקלפי בעיר העתיקה בירושלים. יו"ר ש"ס, אריה דרעי: "אנחנו קרוב ל- 60 מנדטים. עם קצת מאמץ, ואם אנשים לא ישליכו את הפתק שלהם לאיבוד לעוצמה יהודית – אנחנו בעזרת השם נעבור"

  • ו' אדר התש"פ
אא

נשיא מועצת חכמי התורה, חכם שלום כהן, הצביע הבוקר (שני) בקלפי בעיר העתיקה בירושלים.

בצאתו מהקלפי, בירך הרב: "לכל אלה שעמלים הם עצמם להצביע לתנועת ש"ס, וכל שכן אלה שמשפיעים על אחרים ומזכים את הרבים ומשכנעים אותם להצביע, ה' יזכה אותם בכל הברכות ובריאות איתנה, שידוכין, זיווגים, פרנסה, הכל. לא חולי ולא מחלה, וכן יהי רצון ונאמר אמן".

(קרדיט סרטון: דוברות ש"ס)

מוקדם יותר הבוקר, הצביע יו"ר ש"ס, שר הפנים אריה דרעי,  בקלפי בשכונת הר נוף בירושלים. "אני מקווה מאוד שהיום נקבל לגוש הימין 61 מנדטים בראשות בנימין נתניהו, וש"ס תהיה חזקה", אמר לאחר ההצבעה. "אם חלילה לא נקבל את ה- 61 והגוש השני יקבל את ה- 61 – אין לי ספק שתוקם ממשלה בראשותו של גנץ ביחד עם ליברמן, מרצ ומפלגת העבודה, ובתמיכה של הרשימה המשותפת. זה ברור לי מעל כל ספק".

"ההכרעה היום חייבת להיות ברורה ביותר", הדגיש דרעי. "אנחנו קרוב ל- 60 מנדטים. עם קצת מאמץ, ואם אנשים לא ישליכו את הפתק שלהם לאיבוד לעוצמה יהודית ובכך יחזקו את השמאל ויענישו בזה את ארץ ישראל – אנחנו בעזרת השם נעבור".

תגיות:ש"סהרב שלום כהןבחירות 2020

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה