חדשות בארץ

ח"כ שמולי: נחתכנו בחצי – התוצאה העלובה ביותר אי פעם

שמולי, מספר 5 ברשימת השמאל המאוחדת, הפנה במרומז אצבע מאשימה לכיוונו של יו"ר המפלגה עמיר פרץ, שעשוי, בדומה לקודמיו בתפקיד, למצוא עצמו מודח מתפקידו: "אם נאשים את כולם בחוץ, במקום להתבונן ביושרה פנימה – לעולם לא נחזור לעצמנו. נדרש ולו בדל של חשבון נפש ומשם מבט קדימה ויציאה למסע התחדשות"

שמולי (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)שמולי (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)
אא

חבר הכנסת איציק שמולי (העבודה-גשר-מרצ) קרא היום (שלישי) ל"חשבון נפש" ו"יציאה למסע התחדשות" במפלגתו, זאת, לנוכח תוצאות האמת החוזות לה שבעה מנדטים בלבד. "7 מנדטים ל-3 מפלגות ורק 3 לעבודה זו התוצאה העלובה ביותר אי פעם", כתב שמולי בחשבון הטוויטר שלו.

שמולי, מספר 5 ברשימת השמאל המאוחדת, הפנה במרומז אצבע מאשימה לכיוונו של יו"ר המפלגה עמיר פרץ, שעשוי, בדומה לקודמיו בתפקיד, למצוא עצמו מודח מתפקידו. "ברגע המכריע נחתכנו בחצי והמכה קשה. אם נאשים את כולם בחוץ, במקום להתבונן ביושרה פנימה – לעולם לא נחזור לעצמנו. נדרש ולו בדל של חשבון נפש ומשם מבט קדימה ויציאה למסע התחדשות", הוסיף.

לוי אבקסיס, פרץ והורוביץ, אמש (צילום: פלאש 90)לוי אבקסיס, פרץ והורוביץ, אמש (צילום: פלאש 90)

אמש, לאחר פרסום תוצאות המדגמים המאכזבים, ניסה פרץ, כמו עמיתיו להנהגת המפלגה, לנחם את המצביעים והפעילים, ואמר: "כשהתחלנו את המסע המשותף ידענו שהשלם יהיה קטן מסך חלקיו. דווקא ברגעים הקריטיים התחיל קמפיין של כחול לבן שפגע במחנה כולו. אמשיך לקיים את תפקידי כמבוגר האחראי של מחנה השלום". גם אורלי לוי-אבקסיס מתחה ביקורת על כחול לבן. "עשינו מה שהיו צריכים לעשות בכחול לבן", טענה. "אילו גנץ היה לוקח אחריות ופועל כפי שהצענו – פתק אחד לכל הגוש – אולי היינו היום עם תוצאה אחרת". ניצן הורוביץ ציין בנאום ההפסד כי האיחוד בין סיעתו מרצ, לבין העבודה-גשר היה "היה צו השעה", אך הדגיש כי מדובר ב"ערב לא פשוט לרשימה שלנו, אפשר גם להגיד למחנה שלנו". לדבריו, הרשימה שילמה מחיר על אופי הקמפיין שהובילה. "הקמפיין שלנו היה אחראי, נכון, אידיאולוגי, ערכי. לא ירינו בתוך הנגמ"ש, לא תקפנו, לא ירדנו לביבים ולהשמצות", אמר.

הבוקר הבהיר פרץ כי אין בכוונתו לפרוש מכיסאו כיו"ר המפלגה. "אנחנו הולכים לעבוד מאוד קשה, יש לי הרבה מאוד תוכניות של עבודה קשה במפלגה", אמר. "יש לי עבודה לעשות למען הגוש ולמען מפלגת עבודה". עם זאת, בכירים במפלגה מתחו עליו ביקורת חריפה. "הוא הוביל את מחנה השמאל לכישלון צורב. אין יותר שמאל בישראל", אמרו בכירים במחנה ל-ynet. "שלוש מפלגות עושות הסכם לאיחוד ובסוף מביאות שישה או שבעה מנדטים. עמיר צריך להתפטר בדיוק כמו שדרש יום אחד אחרי הבחירות מאבי גבאי שהביא את אותה תוצאה בבחירות".

תגיות:איציק שמוליבחירות 2020העבודה-מרצ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה