חדשות בארץ

הנער שנדבק בקורונה שהה באצטדיון בלומפילד יומיים לאחר שחלה

הנער, תלמיד כיתה ט' בתיכון ברנר ותושב היישוב איריס, נדבק ב-23 בפברואר לאחר שנחשף לווירוס מבעל החנות "הפיראט האדום" באור יהודה, שאצלו עבד. במשרד הבריאות הורו לאלפי אנשים ששהו עמו באצטדיון הכדורגל להיכנס לבידוד בביתם עד 12 במרץ

(תמונה: שאטרסטוק)(תמונה: שאטרסטוק)
אא

משרד הבריאות מסר הבוקר (רביעי) כי הנער שנדבק בקורונה שהה בדרבי התל אביבי בכדורגל, בשער 8 באצטדיון בלומפילד ביום שני 25 בפברואר, בשעות 20:00 עד 22:00. הנער, תלמיד כיתה ט' בתיכון ברנר ותושב היישוב איריס, נדבק ב-23 בפברואר לאחר שנחשף לווירוס מבעל החנות "הפיראט האדום" באור יהודה, שאצלו עבד. בתחילה הורו במשרד לאלפי האוהדים שהיו בשער 8 להיכנס לבידוד בביתם עד 12 במרץ, אולם כשלוש שעות לאחר מכן עידכנו כי רק 77 איש ייאלצו להתבודד. לפי ההודעה החדשה, "להלן מקומות הישיבה אשר יושביהם נדרשים להיכנס ל-14 ימים של בידוד בית מאז המשחק: שער 7-8, גוש 425 בין השורות 43-49 כולל, בכל השורות, בכיסאות 169-179 כולל. שאר השוהים אינם נדרשים להכנס לבידוד".

במשרד החינוך הנחו בנוסף את כל חבריו של הנער מהתיכון בגבעת ברנר, כ-1,150 תלמידים, לשהות בבידוד. גם מורים, אנשי צוות ועובדי ההסעות שככל הנראה באו במגע עם הנער, הוכנסו לבידוד ביתי. לפי שעה, במשרד הבריאות עדיין בודקים עם מי מהנערים בתיכון באו במגע והיכן היו. "אנחנו צפויים לעליית מדרגה היום", נמסר ממשרד הבריאות, שהודיע על כינוס מסיבת עיתונאים בהמשך היום.

היערכות לקליטת חולים בשיבא (צילום: פלאש 90)היערכות לקליטת חולים בשיבא (צילום: פלאש 90)

מלבד הנער, בנגיף נדבקו גם תושב תל אביב וסגנית מנהלת בבית ספר אביגדור ורשה בקרית אונו. שלושת החולים נמצאים בבידוד ביתי במצב קל. לפי משרד הבריאות, החולה מתל אביב שב מאיטליה ב-29 בפברואר. בעקבות הנחיות המשרד על השבים מאיטליה, שנכנסו כבר לתוקפם בתקופה זו, הוא שהה בבידוד בביתו מאז נחת בישראל, אך הוא הצביע בקלפיות המבודדות לחשודים בקורונה ביום שני, ברחוב קלאוזנר 14 ברמת אביב. במשרד הורו למבודדים אחרים ששהו עמו בקלפי בין השעות 10:15-11:15 לספור מחדש את משך זמן הבידוד, ל-14 ימים מיום הבחירות.

החולה מתל אביב שב לישראל מוונציה ב-29 בפברואר, בטיסה מספר EJU3342 שיצאה ב 12:20 ונחתה בישראל בשעה 16:30. כל נוסעי הטיסה נדרשו להיכנס לבידוד ביתי.

מנהל בית הספר בגבעת ברנר, איציק חולדאי, מסר כי התלמיד שנדבק בווירוס שהה בבית הספר בפעם האחרונה שלושה ימים אחרי שנדבק, ב-26 בפברואר. "בלילה ההנחיה הייתה לבודד רק אנשים שנמצאים בכיתה שלו ולפני שעה קיבלנו הנחיה אחרת", אמר. לדבריו, "כרגע לא כל צוות בית הספר נכנס לבידוד אלא רק מורים שבאו אתו במגע". חולדאי הוסיף כי "הקהילה מודאגת, התלמידים וההורים מודאגים ומוטרדים". מנהל בית הספר הוסיף כי הוא "שמח להגיד שאף שמדובר בבית ספר אזורי ויש הרבה יישובים שבית הספר משרת, יש תחושה שהדברים בשליטה. ועד ההורים מאוד עוזר להרגיע ולמצוא את האיזון בין לשמור על הבריאות של כולם לבין לשמור שלא תהיה היסטריה ואני חושב שאנחנו עושים את זה לא רע".

תגיות:נגיף הקורונהגבעת ברנר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה