חדשות בארץ

משרד הבריאות נערך להתפשטות הנגיף: נרכשו 1,000 מכונות הנשמה

מספר מקרי המוות בארה"ב כתוצאה מנגיף הקורונה עלה ל-29; חברת התעופה "דלתא" מפסיקה את פעולתה בישראל; 1,000 מכונות הנשמה חדשות נרכשו בישראל

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

הערב (שלישי) דווח בחדשות 13 כי משרד הבריאות נערך להתפשטות נגיף הקורונה, וכדי להתכונן למצב של החרפה במצבם וכמותם של החולים, החליט המשרד לרכוש אלף מכונות הנשמה נוספות.

אמנם במחסנים של האגף לשעת חירום מוחזקות אלפי מכונות הנשמה, אך למרות זאת, במשרד מבקשים להיערך בהתאם, כדי למנוע מצב של קריסה במקרה של הידבקות המונית.

"אנחנו נערכים לכל תרחיש", אמר מנכ"ל משרד הבריאות, משה בר סימן-טוב. "אנחנו מקווים שהמכונות האלה יעלו אבק, אבל לא רוצים להסתמך רק על תקוות, אז נערכים גם לתרחישים יותר קשים ולכן ביצענו את הצעד הזה. קנינו הרבה מאוד ציוד מיגון, מגדילים את מלאי התרופות, נוסיף גם כוח אדם. פועלים בכל המאמצים".

עוד הוסיף בר סימן-טוב: "אחרי המאמצים הגדולים שעשינו בימים האחרונים כדי לצמצם ככל הניתן את ייבוא המחלה מחו"ל לישראל, עכשיו אנחנו ממוקדים בצעדים של עצירה, האטה, ובלימה של ההתפשטות בארץ. לצד זאת אומרים לציבור – תהיה עלייה בימים הקרובים גם במספר החולים, גם בקצב העלייה במספר החולים, ואנחנו ממוקדים בהרבה מאוד צעדים כדי להאט את הגידול בקצב הזה".

בתוך כך, הערב עלה מס' חולי הקורונה בישראל ל-75, כאשר אחד מהם הוא גבר בשנות ה-40 לחייו, תושב בקעת הירדן.

במקביל, הרשויות בארה"ב מדווחות כי שני בני אדם נוספים מתו במדינת וושינגטון כתוצאה מנגיף הקורונה. בכך עלה מספר מקרי המוות כתוצאה מהקורונה ל-29.

נוסף על כך, חברת התעופה "דלתא איירליינס" מפסיקה זמנית את פעילותה בישראל. על פי הודעת החברה, יבוטלו טיסותיה לארץ שתוכננו בין ה-14 ל-24 במרץ.

קבלו מקבץ סגולות אמינות להישמר מהדבקה בקורונה

תגיות:נגיף הקורונהארה"במכונות הנשמה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה