חדשות בעולם

בריטניה: המלכה אליזבת עזבה את הארמון, והוכנסה להסגר עם בעלה פיליפ

בעקבות התפשטות נגיף הקורונה ו-10 מקרים מוות מהיממה האחרונה שהתרחשו במדינה, התקשורת בבריטניה מדווחת הבוקר (א') כי המלכה אליזבת עזבה את ארמון בקינגהם, והוכנסה להסגר ביחד עם בעלה פיליפ

אא

בעקבות התפשטות נגיף הקורונה והמדינות שנכנסות לסגר בזו אחר זו, התקשורת בבריטניה מדווחת הבוקר (א') כי המלכה אליזבת עזבה את ארמון בקינגהם, והוכנסה להסגר ביחד עם בעלה פיליפ. 

על פי הדיווחים, המלכה נמצאת במצב בריאותי שפיר, אך את ההחלטה לשים אותה ואת בעלה בהסגר קיבלו גורמים רשמיים בממלכה, לאור 10 מקרי מוות נוספים שהתרחשו במדינה ביממה האחרונה. 

גורם אלמוני שהתראיין לעיתון המקומי The sun אמר כי "המלכה נפגשה עם המון אנשים עד לפני כמה ימים, אבל היות ותחגוג את יום הולדתה ה-94 בעוד כמה ימים, היועצים שלה החליטו שיש להוציאה מאזור שיכול לסכן את חייה". לדבריו, נכון לעכשיו יידחו כל האירועים שתוכננו לזוג המלכותי לזמן הקרוב. 

יועציה האישיים של המלכה אמרו כי צעד זה יאפשר למלכה להתנהל ברוגע, ולבצע את תפקידה על הצד הטוב ביותר, מבלי להיכנס לפאניקה מיותרת - בעיקר בשל החשש שמא באחד הבניינים בטירת ווינדזור, התגלה נגיף הקורונה. הבניין המדובר נסגר ועתיד לעבור חיטוי יסודי, לאחר ששלושה אנשים ששהו בו נחשדו כמאובחנים עם הנגיף. בהצהרה שפרסמו גורמים מוסמכים בממלכה נכתב כי אמנם לא מדובר במקרים שאושרו כי אותם אנשים אכן חולים בנגיף, אך "אנו מעדיפים לנקוט באמצעי זהירות על מנת להבטיח את בריאותם ורווחתם של עובדי המקום והמבקרים".

תגיות:המלכה אליזבת'

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה