חדשות בריאות

לידה ראשונה בישראל של חולת קורונה

לראשונה מאז החל נגיף הקורונה להתפשט בישראל, חולת קורונה עברה לידה. ההליך בוצע על פי הנחיות המיגון של משרד הבריאות. לאחר הלידה נאלץ הצוות הרפואי להפריד בין האם ותינוקה ולהעבירם לבידוד

(קרדיט צילום: דוברות הדסה)(קרדיט צילום: דוברות הדסה)
אא

אישה בהיריון, ששהתה בבידוד ביתי בשל חשש להידבקות בנגיף הקורונה, הובאה אתמול (ראשון) על ידי צוות מד"א לבית החולים, עם צירים ובתחילתה של לידה. עם הגעתה, היא התקבלה על ידי צוות מיוחד וממוגן, בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

היולדת בת ה- 35 נקלטה ישירות אל חדר מבודד ומצויד, שהמתין לה בבניין מרוחק ממחלקת היולדות. היא עברה לידה מוצלחת, עם שתי מיילדות ממוגנות, בסיומה נשארו היא והתינוק בבידוד מכל מטופלי בית החולים, ולמרות הקושי הרב – גם בבידוד זה מזה.

במשך היום חזרה תשובה חיובית לבדיקת הקורונה, אותה עברה מיד בהגעתה לבית החולים. היולדת הועברה ליחידת המחלות המתפרצות באופן מסודר וממוגן, בליווי המיילדת שליוותה אותה בלידה.

מבית החולים נמסר, כי "היולדת עטופה באהבה וחום של אנשי הצוות. במהלך האשפוז נשלחו אליה תמונות של התינוק הטרי, כשהוא עטוף באהבה ותשומת לב בלתי פוסקת, והיא אף מעודכנת טלפונית ישירות על ידי הרופא המטפל בו. אין ספק כי אלו ימים לא קלים עבורה, אך החשוב ביותר הוא כי תשוב אל תינוקה כשהיא בריאה ושלמה. יחד, נעבור איתה את הימים המורכבים והמאתגרים".

תגיות:בית החולים הדסהנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה