חדשות בריאות

השרים דרעי והנגבי נכנסו לבידוד – לאחר ששהו בקרבת חולה קורונה

בנוסף לדרעי והנגבי, נכנסו לבידוד גם חברי הכנסת אלון שוסטר ורם בן ברק, ושורה של בכירים במשרדי האוצר והפנים ובשלטון המקומי, לאחר שהתברר כי השתתפו בישיבה בה נכח חולה קורונה

דרעי (צילום: נועם ריבקין פנטון, פלאש 90)דרעי (צילום: נועם ריבקין פנטון, פלאש 90)
אא

השרים אריה דרעי וצחי הנגבי נכנסו הערב (שלישי) לבידוד ביתי, וזאת לאחר שבשבוע שעבר נכחו בישיבה בה השתתף ראש מועצת מרחבים, שי חג'ג', שאובחן היום כחולה קורונה.

בנוסף לדרעי והנגבי, נכנסו לבידוד גם חברי הכנסת אלון שוסטר ורם בן ברק (כחול לבן), שהיו אף הם בישיבה, שעסקה בצעדי ההיערכות של החקלאים להתמודדות עם נגיף הקורונה. בצילום שיצא מהישיבה נראים השניים יושבים לשמאלו של חג'ג', בעוד הנגבי יושב לימינו.

מהכנסת נמסר, כי "ממידע שהגיע בשעה האחרונה לקצין הכנסת ניצב יוסף גריף, שהו שלושת חברי הכנסת רם בן ברק, אלון שוסטר וצחי הנגבי בשבוע שעבר במחיצתו של שי חג'ג', ראש מועצת מרחבים, אשר אובחן כחולה קורונה. בשיחה שקיים ניצב גריף עם אודי קליין, סגן ראש לממונה על בריאות הציבור במשרד הבריאות, נמסר לו כי הנושא הובא לידיעתו של המשרד, ועל כן כבר נוצר קשר עם חברי הכנסת אשר קיבלו הנחיה להיכנס לבידוד מיידי".

בהתכנסות בה השתתף חג'ג' נכחו בכירים נוספים במשרדי האוצר והפנים ובשלטון המקומי, ביניהם: מנכ"ל משרד הפנים, מרדכי כהן; סגנו, מוני מעתוק, המכהן כראש המועצה הממונה של טבריה; יו"ר מרכז השלטון המקומי וראש העיר מודיעין, חיים ביבס, וסגנו בני ביטון; ברק סרי, יועץ התקשורת של שר הפנים; ועוד. לאחר קבלת ההודעה כי חג'ג' אובחן כחולה קורונה, נכנסו כל משתתפי הישיבה לבידוד ביתי.

מוקדם יותר הערב, מסר חג'ג' כי נדבק בנגיף. "תושבות ותושבים, חברים יקרים, אמש עברתי בדיקה ולפני זמן קצר הודיעו לי כי הבדיקה חיובית. ארגיע ואומר ששלומי טוב, קצת צינון. אני אעבוד מהחדר, והמועצה האזורית מרחבים ומרכז המועצות האזוריות ימשיכו להעניק לכם את השירותים הטובים ביותר. בריאות טובה לכולם".

הנגבי הגיע אתמול למתחם הכנסת, ובא במגע עם חברי כנסת רבים. על פי הדיווח של עמית סגל ב- N12, בכנסת שוקלים בעקבות זאת לערוך בדיקות אבחון לקורונה לכל 120 חברי הכנסת.

משרד הבריאות עדכן הערב, כי מניין חולי הקורונה המאומתים בישראל עלה ל- 337. מצבם של 311 מהחולים מוגדר קל, 10 נמצאים במצב בינוני ומצבם של 5 חולים מוגדר קשה. 6 חולים, שאושפזו בבית החולים שיבא בתל השומר, שוחררו ממנו בצהריים לאחר שהבריאו. עד כה החלימו 11 חולים מהנגיף.

תגיות:אריה דרעיצחי הנגבינגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה