חדשות בריאות

טכנאי רנטגן בשערי צדק נדבק בקורונה

אנשי הצוות, שבאו במגע עם הטכנאי, הונחו להיכנס לבידוק, ורשימת המטופלים שנחשפו אליו הועברה למשרד הבריאות. במד"א משלימים את ההכנות לפתיחת מתחם בדיקות הקורונה בפארק הירקון בתל אביב

אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)
אא

טכנאי רנטגן במערך ה- MRI בבית החולים שערי צדק בירושלים אובחן כחולה קורונה.

מבית החולים נמסר, כי לטכנאי נערכה בדיקת קורונה, לאחר שהחל לסבול מתסמינים קלים. עם קבלת תוצאות הבדיקה, נערכה חקירה אפידמיולוגית נרחבת למיפוי כל המטופלים במחלקה שנחשפו לחולה. המידע הועבר למשרד הבריאות לטובת המשך החקירה ומתן הנחיות לכניסה לבידוד. גם אנשי הצוות שבאו במגע עם הטכנאי הונחו להיכנס בבידוד.

בשערי צדק הדגישו, כי ננקטים כל האמצעים למיגון הצוותים בצורה המחמירה ביותר במהלך עבודתם.

עוד התברר, כי הורה שתינוקו שוהה ביחידת ביניים בשערי צדק אובחן כנשא הנגיף. בבית החולים אמרו, כי ההורה ביקר ביחידה בשבוע שעבר, ולא היה במגע רחב עם אנשים רבים, זאת לאור העובדה שהיחידה שוכנת במיקום צדדי, הרחק מהמחלקות, ובנויה מחדרים מבודדים זה מזה, דבר שהקטין משמעותית את רמת החשיפה.

"מיד עם קבלת המידע בוצע, בשיתוף משרד הבריאות תחקיר אפידמיולוגי מקיף, ומספר מצומצם של הורים ואנשי צוות שביקרו ביחידה, במקביל לזמן ביקורו של האב, הונחו להיכנס לבידוד", נמסר משערי צדק.

בתוך כך, במד"א משלימים בשעות אלו את הקמת מתחם בדיקות הקורונה בפארק הירקון בתל אביב. בדומה למתחמים שהוקמו בדרום קוריאה, הבדיקות יילקחו בשיטת 'סרט נע' ובמהירות ככל האפשר, תוך מגע מינימלי עם צוות הבדיקה. האזרחים יגיעו אל המתחם ברכביהם הפרטיים, והדגימה תילקח מהם בעודם יושבים ברכב. מתחמים נוספים יוקמו בהמשך בחיפה, ירושלים, פתח תקווה, ראשון לציון ובאר שבע. המתחמים יפעלו 24 שעות ביממה.

בסיום ההקמה, ובטרם ייפתח המתחם, יתקיים תרגול מלא של אנשי הצוות שיאיישו את העמדות. במד"א מבהירים, כי למתחם יוכלו להגיע ולהיבדק אך ורק אנשים השוהים בבידוד בית שפיתחו תסמינים, פנו למוקד 101 וקיבלו הודעת SMS שכוללת ברקוד להגיע למתחם. מי שיגיע עצמאית, ללא תיאום וללא אישור, לא יוכל להיבדק במקום.

תגיות:שערי צדקנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה