חדשות בריאות

לראשונה: לא אובחנו נדבקי קורונה חדשים במחוז ווהאן בסין

בעיר ווהאן, בה התפרץ נגיף הקורונה בחודש דצמבר האחרון, לא נרשמו ביממה האחרונה מקרי הידבקות חדשים. בעוד בסין נמשכת מגמת הבלימה במאבק מול הקורונה, באיטליה הנגיף ממשיך להשתולל ולגבות קורבנות

(צילום: שאטרסטוק)(צילום: שאטרסטוק)
אא

רשויות הבריאות בסין מסרו הלילה (חמישי), כי לראשונה מאז התפרצות נגיף הקורונה בעיר ווהאן שבמחוז חוביי, לא אובחנו ביממה האחרונה מקרי הידבקות חדשים בעיר. 8 חולים, שנדבקו בשלב מוקדם יותר בנגיף, נוספו לרשימת הקורבנות.

עוד דווח, כי בשאר המחוזות הסיניים אותרו 34 מקרי הידבקות חדשים בקורונה. עם זאת, בהודעת הרשויות הודגש כי לא מדובר במקור הדבקה מקומית, וכי החולים החדשים נדבקו בחו"ל.

ווהאן, בה התפרץ הנגיף לראשונה בחודש דצמבר האחרון, נמצאת בחודשיים האחרונים תחת סגר מלא. בריאיון לעיתון הממשלתי הסיני "צ'יינה דיילי", אמר לי לנג'ואן, מנהל המעבדה הלאומית לאבחון וטיפול במחלות מדבקות, כי במידה ולא יתגלו מקרי הידבקות חדשים בעיר במשך 14 יום – ישקלו הרשויות להסיר את הסגר.

על פי הנתונים הרשמיים בסין, מאז תחילת ההתפרצות נדבקו בקורונה 80,928 איש ברחבי המדינה. 3,245 בני אדם מתו כתוצאה מסיבוכי הנגיף.

בעוד בסין נרשמת מגמת בלימה במאבק מול הנגיף הקטלני, באיטליה הוא ממשיך להשתולל ולגבות קורבנות, על אף הסגר המלא שהטילה הממשלה האיטלקית על 60 מיליון התושבים. אמש דווח, כי 475 בני אדם מתו ביממה האחרונה בארץ המגף – שיא קטלני מתחילת התפרצות הנגיף במדינה. מניין הקורבנות עומד עתה על 2,978, ומספר מקרי ההידבקות זינק ל- 35,713.

נכון לעכשיו, מספר הנדבקים בקורונה ברחבי העולם הגיע ליותר מ- 218 אלף, והנגיף גבה כ- 8,800 קורבנות.

תגיות:סיןנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה