חדשות בארץ

הקורונה בישראל: מספר החולים זינק ל-1,071 – עלייה של 188 ביממה

לראשונה, מספר החולים מנגיף הקורונה בישראל חצה את האלף. רוב החולים במצב קל, חולה בת 91 במצב אנוש, 18 במצב קשה ו-30 במצב בינוני. הערב השיקו במשרד הבריאות אפליקציה למניעת התפשטות נגיף קורונה, המאפשרת זיהוי של מגעים בין חולים מאומתים לבין אנשים שבאו עימם במגע ב-14 הימים שקדמו לאבחון המחלה אצל החולה

ראשון לציון, היום (צילום: יוסי זמיר, פלאש 90)ראשון לציון, היום (צילום: יוסי זמיר, פלאש 90)
אא

משרד הבריאות הודיע הערב (ראשון) כי מספר החולים בקורונה חצה לראשונה את רף האלף וטיפס ל-1,071 – זינוק של 188 בתוך יממה. לפי המשרד, רוב החולים במצב קל, חולה בת 91 במצב אנוש, 18 במצב קשה ו-30 במצב בינוני. חולה אחד מת מהווירוס ו-37 החלימו ושוחררו לביתם.

בצה"ל פרסמו את נתוני החולים מבין שורות הצבא: חולה מספר 502 היא משרתת קבע, בת 21 ממרכז הארץ. מצבה קל והיא החולה ה-17 בצבא. חולה מספר 993 היא חיילת בשירות חובה, בת 20 ממרכז הארץ. מצבה קל והיא החולה ה-18 בצה"ל. בנוסף, חולה מספר 855 הוא משרת קבע, בן 27 ממרכז הארץ. מצבו קל והוא החולה ה-19 בצבא.

שוטרים סוגרים את שוק מחנה יהודה, היום (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)שוטרים סוגרים את שוק מחנה יהודה, היום (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)

במשרד הבריאות השיקו הערב את "המגן" - יישומון (אפליקציה) למניעת התפשטות נגיף קורונה, המאפשר זיהוי של מגעים בין חולים מאומתים לבין אנשים שבאו עימם במגע ב-14 הימים שקדמו לאבחון המחלה אצל החולה. בהודעת המשרד נאמר כי האפליקציה מאפשרת למשתמשים לקבל התרעה (על בסיס מיקום ושעה) אודות חשיפה אפשרית לחולה מאומת.

"הצלבה בין המסלולים שלכם למסלולים של חולי הקורונה מתבצעת על מכשירכם, וככול שיש התאמה בין המסלולים תופנו לקישור למשרד הבריאות שיאפשר לכם לדעת מה הצעדים להמשך ויאפשר לכם לדווח למשרד על בידוד בית", אמרו במשרד הבריאות. לטענת המשרד, האפליקציה שומרת את המידע על המיקומים של משתמשיה אך ורק על מכשירם, ומצליבה בין המידע האישי לבין נתוני המחקר האפידמיולוגי המעודכנים של משרד הבריאות. האפליקציה ניתנת להורדה ללא תשלום בחנויות ה-App Store באייפון ובחנויות ה-Google Play במכשירי האנדרואיד. לאחר הפעלה ראשונית, ניתן לסגור את האפליקציה בכל רגע שחפצים בכך.

תגיות:נגיף הקורונהמשרד הבריאות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה