חדשות בריאות

מניין חולי הקורונה עלה ל- 1,238

על פי העדכון האחרון של משרד הבריאות, מניין הנדבקים בנגיף הקורונה בישראל זינק ל- 1,238. מצבם של 1,142 מהחולים קל, 34 במצב בינוני ו- 24 במצב קשה

בדיקות קורונה במעבדה (צילום: פלאש 90)בדיקות קורונה במעבדה (צילום: פלאש 90)
אא

(עודכן: 9:35)

משרד הבריאות עדכן הבוקר (שני), כי מספר חולי הקורונה המאומתים בישראל זינק ל- 1,238. אתמול בבוקר עמד מספר הנדבקים על 945.

על פי הנתונים, הנכונים לשעה 8:00, מצבם של 1,142 מהחולים מוגדר קל, 34 נמצאים במצב בינוני ומצבם של 24 חולים מוגדר קשה. 37 חולים הבריאו, ושוחררו לבתיהם.

בסוף השבוע גבה הנגיף קורבן בראשון בארץ – אריה אבן בן ה 88. הוא הובא במוצאי שבת למנוחות בירושלים, בהלוויה שהתקיימה תחת הנחיות משרד הבריאות, בהשתתפות מצומצמת של המשפחה הקרובה. אנשי חברא קדישא "קהילת ירושלים" טיפלו בכבוד הנפטר, כשהם לבושים בסרבלים ממוגנים.

מנתוני משרד הבריאות עולה עוד, כי 351 בני אדם שאובחנו כחולי קורונה מאושפזים בבתי חולים, 464 נמצאים בבידוד בית, ו- 120 שוהים במלוניות ההבראה הקהילתיות שנפתחו במלונות דן פנורמה תל אביב ודן ירושלים. לגבי 265 חולים, טרם התקבלה החלטה על מסגרת הטיפול.

נכון לעכשיו, 74,498 בני אדם נמצאים בבידוד ביתי, לאחר ששהו בקרבתם של חולי קורונה מאומתים. ביממה האחרונה נוספו 625 אנשים לרשימת הבידוד הביתי. מתחילת המשבר שהו בבידוד ביתי 129,870 בני אדם.

ביממה האחרונה נרשמה עלייה במספר בדיקות הקורונה שנלקחו ברחבי הארץ, והוא הסתכם ב- 3,230 בדיקות. ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר שלשום, בריאיון לחדשות 12, כי מספר הבדיקות היומיות יעלה בשבועיים הקרובים באופן דרמטי: "מחר בבוקר יהיו לנו 3,000 בדיקות, בקרוב מאוד נגיע ל-10,000 בדיקות, יכול להיות שנגיע ל- 20,000".

נתניהו יקיים הבוקר דיון רב-משתתפים, במהלכו ייבחן האם להחמיר את הגבלות התנועה שהוטלו על האוכלוסייה האזרחית. ההערכה היא, כי מתקרב הרגע בו יוחלט על הטלת סגר מלא. אמש נמסר מהמשטרה, כי היא השלימה את היערכותה לתרחיש בו תתקבל ההחלטה. מ"מ מפכ"ל המשטרה, ניצב מוטי כהן, אישר את הפקודה המשטרתית לאכיפת הסגר. "משטרת ישראל ערוכה ומוכנה לכל משימה, שתוטל עליה על ידי הדרג המדיני, מתוקף אחריותה לשלום הציבור וביטחונו", אמר. "אני מצפה מהציבור להמשיך לגלות משמעת אזרחית, אחריות אישית וערבות הדדית. רק ביחד, במאמץ משותף, נצליח לבלום את התפשטות הנגיף".

תגיות:משרד הבריאותנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה