חדשות בריאות

מניין חולי הקורונה זינק ל- 1,656, מתוכם 31 במצב קשה

על פי העדכון האחרון של משרד הבריאות, מספר הנדבקים בנגיף הקורונה בישראל זינק ל- 1,656. מצבם של 1,528 מהחולים מוגדר קל, 47 במצב בינוני ו- 31 במצב קשה

(צילום: יוסי אלוני, פלאש 90)(צילום: יוסי אלוני, פלאש 90)
אא

(עודכן: 9:53)

משרד הבריאות מסר הבוקר (שלישי), כי מספרם של חולי הקורונה בישראל עלה ל- 1,656. אתמול בבוקר עמד מספר הנדבקים על 1,238.

על פי הנתונים, הנכונים לשעה 8:00, מצבם של 31 חולים מוגדר קשה, 47 במצב בינוני ו- 1,528 במצב קל. 49 חולים הבריאו עד כה, ושוחררו לביתם. כזכור, בסוף השבוע גבה הנגיף קורבן ראשון – אריה אבן ז"ל, בן 88.

מנתוני משרד הבריאות עולה עוד, כי 625 מהחולים נמצאים בבידוד בית, ו- 161 שוהים בבתי מלון. נכון לעכשיו, 71,029 בני אדם נמצאים בבידוד ביתי, לאחר ששהו בקרבתם של חולי קורונה מאומתים. ביממה האחרונה נוספו 773 אנשים לרשימת הבידוד הביתי. מתחילת המשבר שהו בבידוד ביתי 135,549 בני אדם.

ביממה האחרונה נרשמה עלייה נוספת במספר בדיקות הקורונה שנלקחו ברחבי הארץ, והוא הסתכם ב- 3,743 בדיקות. במסגרת המאמצים להגדלת כמות בדיקות הקורונה היומיות, החל מד"א אמש בביצוע פיילוט ללקיחת דגימות קורונה בשלושה מתחמי "היבדק וסע" חדשים, שהוקמו בחניון אצטדיון טדי בירושלים, במרכז הקונגרסים בחיפה ובשוק הבדואי בבאר שבע. הפעילות במתחמים אלו, המצטרפים למתחם שפועל מספר ימים בגני יהושע בתל אביב, תורחב במהלך היום.

מבית החולים הדסה הר הצופים בירושלים נמסר אמש, כי רופא ילדים אובחן כחולה קורונה. הרופא עובד גם במרפאה של קופת חולים מאוחדת, שנסגרה בגלל מגע עם חולה קורונה. הרופא ואנשי הצוות שהיו עימו במגע נשלחו לבידוד, וחשים בטוב. שני ילדים, שהיו במגע עם הרופא, הושמו בבידוד. רופאה בבית החולים סורוקה בבאר שבע אובחנה אף היא כחולת קורונה, ונמצאת בבידוד. מבית החולים נמסר, כי מתבצעת בדיקה אפידמיולוגית על ידי משרד הבריאות לאיתור מגעים, וכי עובדים שהיו במגע עם הרופאה ייכנסו לבידוד.

שרי הממשלה יאשרו היום החמרה דרמטית במגבלות התנועה על האוכלוסייה האזרחית, במסגרת המאמצים לבלום את התפשטות הנגיף. היציאה מהבתים תיאסר, למעט לצורכי עבודה, הצטיידות במזון, תרופות ומוצרים חיוניים, וכן במקרים חריגים נוספים. על פי הדיווח בחדשות 12, ראש הממשלה בנימין נתניהו ערך הלילה ישיבה טלפונית עם השרים, והציג בפניהם את התרחיש המחמיר של משרד הבריאות, לפיו מספר מקרי ההידבקות עלול לזנק בתוך חודש למיליון ומספר הקורבנות עלול להגיע לעשרת אלפים.

הצעירים שקועים בטיקטוק ומנותקים מיהדות. הדרך לחבר אותם לבורא עולם עוברת פה. לחצו כאן >>>

 

תגיות:משרד הבריאותנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה