חדשות בריאות

תינוק ואמו נדבקו בקורונה, מבקר המדינה נכנס לבידוד

מבית החולים רמב"ם, בו אושפזו האם ותינוקה בן 4 שבועות, נמסר כי מצבם קל. מבקר המדינה מתניהו אנגלמן נכנס לבידוד, לאחר שנחשף לחולת קורונה, החברה בהנהלת המשרד

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

(עודכן: 23:31)

אם ותינוקה, בן 4 שבועות, אושפזו הערב (שלישי) במחלקת הילדים בבית החולים רמב"ם בחיפה, לאחר שאובחנו כחולי קורונה. מבית החולים נמסר, כי האם אינה סובלת מתסמינים של המחלה. חומו של התינוק עלה, ומצבו מוגדר קל. השניים נבדקו לפי פרוטוקול של צוות ממוגן במיון ילדים, ואושפזו לאחר מכן בחדר לחץ שלילי.

מוקדם יותר הערב, עדכן משרד הבריאות כי מספר חולי הקורונה המאומתים בישראל עלה ל- 1,930. בשעות הבוקר עמד מספר החולים על 1,656. מצבם של 34 מהחולים מוגדר קשה, 45 במצב בינוני, ו- 1,795 במצב קל. 53 חולים הבריאו עד כה מהנגיף.

במהלך היום נפטרו שני חולים כתוצאה מסיבוכי הנגיף. תחילה נמסר על פטירתה של מלכה קבע, בת 67, אם ל- 3 וסבתא ל- 7 נכדים. קבע, שסבלה ממחלת רקע קשה, נפטרה בבית החולים וולפסון בחולון לאחר שהייתה מונשמת במצב קשה. "צוות הטיפול הנמרץ שלנו נלחם על חייה במסירות רבה, אך מצבה התדרדר, ולמרות טיפול אינטנסיבי היא נפטרה", נמסר מבית החולים. "אנו משתתפים בצערה של המשפחה. נמסרה להם הודעה בנושא, וצוותי העבודה הסוציאלית שלנו בקשר עמם".

בהמשך מסר בית החולים הדסה עין כרם בירושלים, כי במצבו של חולה קורונה בן 87, שהובהל שלשום עם מצוקה נשימתית משמעותית, חלה התדרדרות נשימתית נוספת ומהירה, והוא הלך לעולמו. החולה, שסבל ממחלות רקע שונות, התגורר בבית האבות "מגדל נופים" בירושלים, ונדבק מאחת העובדות הסוציאליות העובדות במקום. בסוף השבוע שעבר נפטר קורבן הקורונה הראשון בישראל, אריה אבן, שהתגורר אף הוא בבית האבות.

בתוך כך, ממשרד מבקר המדינה נמסר כי המבקר מתניהו אנגלמן, מנכ"ל משרדו ומספר חברי הנהלה נכנסו לבידוד למשך 10 הימים הבאים, זאת לאחר שחברה בהנהלת המשרד אובחנה כחולת קורונה. מוקדם יותר היום נמסר, כי שרת התפוצות ציפי חוטובלי נכנסה לבידוד עד ליום רביעי הבא, לאחר שסמנכ"ל משרדה, עמו נפגשה לפני שבוע, אובחן כחולה קורונה. יחד עמה נכנס לבידוד גם הצוות בלשכתה.

תגיות:מתניהו אנגלמןנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה